Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
07. juni 2005 - 16:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Har Canon Powershot A75

Kan jeg overføre omlavede billeder til mit hukkomelses kort fra min pcer til cameraet så det kan set i kameraet. ??
Avatar billede re-flex Nybegynder
18. juni 2005 - 00:27 #1
Det er jeg ikke helt sikker på. For at det skal virke skal det hvertfald være JPEG format. Eller samme format som dit kamera komprimere billedet til. En af mine kammerater har prøvet og det virkede ikke for ham. Han havde også ændret en del, såsom, opløsning, farvebalance, skarphed osv.

Men det er et forsøg værd. Der kan ikke ske noget. Hvis det ikke virker, vil kameraet bare ikke vise et billede. Hvis det virker, ja, så ser du et billede. Du kan jo prøve dig frem med først at ændre opløsningen til en opløsning kameraet ikke understøtter eller kan komprimere til, fx 800x600. Hvis det virker så prøver du noget mere, fx ændre farvebalancen eller noget som at komprimere det endnu mere.
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
13. september 2005 - 20:21 #2
Tak skal du ha for svaret