Avatar billede marui Nybegynder
02. juni 2005 - 11:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Canon EOS 350D

Hej Eksperter

Har indtil idag fulgt prisudviklingen af Canons EOS 350D på www.edbpriser.dk.

Men syntes pludselig ikke at jeg kan finde den mere?!
Havde kig på den version hvori der medfølger et 18/55 objektiv, DK maual samt en registreringskupon så man gratis kan få et 256mb lagerkort!

Håber i kan hjælpe mig med at finde mit forsvunde kamera :-)

På forhånd tak
/Marui
Avatar billede perj Nybegynder
02. juni 2005 - 12:53 #2
For at få CF kortet skal du registrere dig på nettet med dit navn og nogle numre der er klistrer på æsken. Ved ikke om disse intro. findes endnu.
Avatar billede marui Nybegynder
02. juni 2005 - 15:00 #3
Kan godt finde Canon EOS 350D kameraene på edbpriser, men kan bare ikke finde den hvori der medfølger et 18/55 objektiv. Mener den kostede 6548,- igår!
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2005 - 19:59 #4
et cf kort på 256 kommer du ikke langt med på et canon slr det kan ikke indholde ret mange billeder .

gå hellere efter hvor du kan få det billigst og så køb et 1gb kort så kan du også køre raw formatet

Jeg bruger selv et canon d10 slr med 1gb sandisk 2
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2005 - 20:06 #5
Avatar billede marui Nybegynder
09. juni 2005 - 14:15 #6
Havde nu også tænkt mig at købe et 1GB kort med til kameraet, men det ville da ikke være så ringe hvis jeg kunne få et gratis 256mb kort med :)

Anyways - har bestilt kameraet incl. det sandisc kort på 1GB jeg i forvejen havde tænkt mig at købe. Kingstons var billigere men de ville ikke udnytte 350D's skrive hastighed ;)

Smider i lige et svar ?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2005 - 10:19 #7
god fornøjelse med dit kommende canon :-))