Avatar billede nick-rasmussen Nybegynder
05. april 2001 - 09:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Et godt program til at lave en Menu med

Jeg står og skal lave en menu som skal på en CD...

Er der nogen som kender et godt program som er let at finde ud af.
Avatar billede redbastard Nybegynder
05. april 2001 - 09:13 #1
HTML??
Avatar billede jay Nybegynder
05. april 2001 - 09:16 #2
Flash eller Director
Avatar billede nick-rasmussen Nybegynder
05. april 2001 - 09:28 #3
Hved er lettest at bruge for en nybegynder
Avatar billede tunoxw Nybegynder
05. april 2001 - 09:33 #4
HTML er helt sikker det nemmeste at bruge,...
Avatar billede nick-rasmussen Nybegynder
05. april 2001 - 09:35 #5
Det vil sige at sådan en HTML menu kan jeg lave med eksempelvis Frontpage..

Men Det kræver så også at der er installeret en internet Browser På den Maskine at menu\'en skal kører på ik ?

Avatar billede jay Nybegynder
05. april 2001 - 09:36 #6
hmmm ja, men det er efter min mening ikke det optimale for en menu på en CD.
Og om det er det nemmeste, kommer jo også an på hvordan du vil gribe det an, om du vil bruge notepad, Frontpage eller et andet program.
Avatar billede jay Nybegynder
05. april 2001 - 09:38 #7
Med mine foreslag kan du lave et program som er uafhængigt af hvad der ligger på computeren af programmer (Jeg er ikke 100% sikker med Flash, men ifølge en ven skulle det kunne lade sig gøre).
Avatar billede nick-rasmussen Nybegynder
05. april 2001 - 09:41 #8
Hej Jay

Du skriver selv at jeg skal bruge flash eller director. Hvilket program skal jeg der bruge for at få den bedste men også den letteste løsning...
Avatar billede jay Nybegynder
05. april 2001 - 09:54 #9
Det er lidt op til dit eget temperament, du bør forsøge dig frem.
Min egen personlige opfattelse er at Director virker lidt mere firkantet end Flash, som måske også er mere brugervenligt.
Men forsøg dig lidt frem, og skab dit eget indtryk.
Avatar billede nick-rasmussen Nybegynder
05. april 2001 - 10:01 #10
Hej Jay

Jeg takker har lige hentet Director Jeg prøver mig frem nu...

Tak igen
Avatar billede jay Nybegynder
05. april 2001 - 10:04 #11
hvis du ønsker lidt tutorials, kan du kigge på www.macromedia.com
her kan du også finde lidt mere info om mulighederne i de to programmer