Avatar billede werter Nybegynder
26. maj 2005 - 18:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilket webcam skal jeg vælge?

Jeg søger et godt webcam som maks må koste 1000 kr, hvilket mener I er bedst?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. maj 2005 - 18:44 #1
Jeg ville vælge dette. Det er et rigtigt godt kamera, der også klare sig godt i dårlig belysning: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=42894
Avatar billede werter Nybegynder
26. maj 2005 - 20:00 #2
Det ser sgu rigtig godt ud, hvad synes I andre om det?

Fordele og ulemper?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. maj 2005 - 20:14 #3
Fordele> God opløsning og god opdatering.
Ulemper> ikke nogen, men udgår snart, da der kommer nye modeller på markedet iflg. rygter.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. maj 2005 - 21:12 #4
Lige for at sætte det på en spids, så købte jeg forgængeren (der ligner et æg) for 3 år siden og det virker upåklageligt den dag i dag....  ;-) Det er et godt kamera. Tør du satse på at den nye er billigere....  ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. maj 2005 - 21:42 #5
Nej ;)