Avatar billede snoozie Nybegynder
25. maj 2005 - 17:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tutorial(s)

Hej

Er der nogen der kender en side med tutorials til C#?

Jeg er rimelig (ikke vildt) kendt med det, men har svært ved at få idéer og lære nyt.

Det er primært windows forms.
Jeg bruger programmet SharpDeveloper.
Avatar billede jamaica Nybegynder
25. maj 2005 - 18:02 #1
Prøv at skrive C# eller C# help eller C# tutorial på google.
Personligt er jeg glad for http://www.codeproject.com/?cat=3
Avatar billede snoozie Nybegynder
25. maj 2005 - 18:14 #2
Det har jeg nemlig gjort flere gange, jeg synes aldrig rigtig der kommer noget der er noget værd...
Avatar billede Syska Mester
25. maj 2005 - 20:09 #4
Der er 100 spm omkring det, jeg har personligt vist nok selv oprettet samme spm for at finde tutorials, men det eneste rigtige er at købe en bog og læse den.... bagefter er www.codeproject.com som jamaica et rigtig fedt sted...

// ouT
Avatar billede jamaica Nybegynder
28. maj 2005 - 09:59 #5
Ellers har vi jo i danmark et af verdens bedste biblioteksystemer på www.bibliotek.dk. Der kan findes næsten alle bøger og alt O'Reilly er næsten godt.
Prøv 2Programming C#, Fourth Edition"
Avatar billede arne_v Ekspert
24. juli 2005 - 16:51 #6
tid at få afsluttet spørgsmålet ?

og et svar for mit link