Avatar billede saxbjorn Nybegynder
10. maj 2005 - 13:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Undgå at downloade indhold af mappen _private

Hej Søde eksperter

Jeg kunne tænke mig at vide om det er mulgt at placere sine filer i en mappe, (_private) så andre ikke har mulighed for at downloade et helt site med f.eks Frontpage 2000.

Eller andre bud - jeg vil godt have mit site så ingen kan hente det "let" ned.

//Charlotte
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
10. maj 2005 - 13:35 #1
Det kan ikke lade sig gøre at beskytte sit sides HTML / CSS og JAVASCRIPT kode mod download.
Kun serverside kode, asp,php,jsp,perl kan ikke downloades.

Det er bare at affinde sig med det !
Avatar billede saxbjorn Nybegynder
10. maj 2005 - 14:24 #2
Takker - så må de få det i .php