Avatar billede piratos Nybegynder
09. maj 2005 - 13:36 Der er 5 kommentarer

Glemt brugere i coppermine galleri

Hejsa

Jeg har et lille problem, jeg har glemt hvad brugernavnet er til coppermine galleriet vi har på vores webside, kan man på nogen måde finde det frem et sted? Altså se hvilke brugere der har tilmeldt sig?

MVH
Henrik
Avatar billede yHec Novice
09. maj 2005 - 15:57 #1
Idet jeg går udfra du har adgang til (eller hvordan man får det) din database.

Der går du ind, og kan kigge i alle de tabeller Coppermine opretter, bla  en med brugerne!

/jan
Avatar billede piratos Nybegynder
09. maj 2005 - 16:12 #2
jeg hardgang til ftp hvor det hele lægger på
Avatar billede yHec Novice
11. maj 2005 - 18:01 #3
Du har jo altså også en MySQL database hvori alt ligger. Den har du givet CM adgang til da du installede den på serveren.

Hvor er du hostet??

Jeg ved fra da jeg brugte CM, kunne man gå lige ind i tabellerne og finde divers oplysninger.

Men har du ikke prøvet CM's egen setupside?? Det kan du også styre brugerne!

/jan
Avatar billede yHec Novice
11. maj 2005 - 18:16 #4
Ok. Du logger bare ind på Coppermine og vælger den fane der users (hvis du har valgt sproget til at være engelsk)

Og der kan du se hvem der er bruger, og hvilke rettigheder de har!

/jan
Avatar billede yHec Novice
19. maj 2005 - 18:11 #5
Hvad endte det med???

Fik du løst det?

/jan