Avatar billede piratos Nybegynder
08. maj 2005 - 21:21 Der er 24 kommentarer

Hjælp til Logo

Hejsa

Er der en kretiv sjæl som kan lave et fedt logo ud af den her tekst: DubNation.Dk  ???

Maks point til bedste forslag:)
Avatar billede weblex Nybegynder
08. maj 2005 - 21:39 #1
60 er nu ikke max point :o)

Men her et forslag fra mig:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10727
Avatar billede arnums Nybegynder
09. maj 2005 - 09:47 #2
Er det til den danske version af: http://www.dubpublishing.com/    ?
;o)
Avatar billede piratos Nybegynder
09. maj 2005 - 10:14 #3
Nej det er det ikke. Det er til www.dubnation.dk bare en lille side, vi er nogle stykker der har, men det handler da om biler, DUB er slang for VW i USA bl.a. :)

Weblex, det er absolut et godt bud det der:P
Avatar billede bill20 Nybegynder
09. maj 2005 - 12:00 #4
Avatar billede piratos Nybegynder
09. maj 2005 - 12:15 #5
Hvis det kan kommer til at stå på langs på en måde, det skal bruges tli at sætte i bunden af billeder, på vores HP nemlig. Før har jeg bare skrevet mit navn på

Så bare skriften DubNation.DK er der, på en fed måde af en eller anden art, jeg er bare ikke særlig kreativ selv:(
Avatar billede bill20 Nybegynder
09. maj 2005 - 13:25 #6
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
14. maj 2005 - 15:50 #7
weblex kan du også lave sådan en til min side? min tekst: kakao-manden.net . undskyld jeg spørg men synes det er ret fedt :o)
Avatar billede weblex Nybegynder
17. maj 2005 - 09:28 #8
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
17. maj 2005 - 17:46 #9
er det hvid eller (nu kan jeg ikke huske hvad den hedder men) den der hvor man kan sætte den ind på alle bagrunde og så til passer den sig selv. hvis du forstår hvad jeg mener? (du skal nok få point)
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
17. maj 2005 - 17:52 #10
fordi den skal også kunne komme ind i den her http://www.upitfree.dk/upload/files/banner.jpg[2] til venstre for teksten
Avatar billede weblex Nybegynder
17. maj 2005 - 17:58 #11
Den er ikke med transparent baggrund men det kan fixes. Den skal også laves mindre, for at passe ind i dit banner, eller...?

Den nemmeste måde ville måske være, at du uploadede hele dit banner? Så laver jeg en færdig løsning til dig :o)
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
20. maj 2005 - 14:04 #12
hvad mener deu med det med at jeg skal uploade hele mit banner ?
Avatar billede weblex Nybegynder
20. maj 2005 - 15:20 #13
Jeg går ud fra, at de uploadede banner )http://www.upitfree.dk/upload/files/banner.jpg)ikke er hele banneret? Eller du "strækker" det måske til den rigtige bredde, eller hvad?

Men hvis du bare skal have det ind til venstre for teksten, kan jeg lave det som en færdig løsning :o)
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
20. maj 2005 - 18:10 #14
den er sådan som den skal, men kunne også godt tænke mig:
http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10730
i transparent baggrund alene sådan så den kan komme ind i mine andre bannere :)
Avatar billede weblex Nybegynder
20. maj 2005 - 18:44 #15
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
20. maj 2005 - 21:21 #16
kan jeg få den lidt midre troede jeg kunne lave om på størelsen  men er ny til  adobe photoshop CS2
Avatar billede weblex Nybegynder
20. maj 2005 - 22:28 #17
Hent filen ind i PS.
Gtrl+t (transform)
Hiv i hjørnehåndtagene mens du holder shift nede :o)
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
20. maj 2005 - 23:14 #18
det lykkes og nu ser den sådan ud http://www.upitfree.dk/upload/files/banner.jpg[3]
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
21. maj 2005 - 01:29 #19
hvor mange point ?
Avatar billede weblex Nybegynder
21. maj 2005 - 06:09 #21
Du bestemmer point :o)
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
21. maj 2005 - 08:44 #22
hvad er vil du minimum have for har ikk så mange mer har brugt de fleste på spørgsmål :I
Avatar billede weblex Nybegynder
21. maj 2005 - 08:51 #23
Jamen, du bestemmer :o)

Hvad med at give det samme som i spørgsmålet her, eller...