Avatar billede dallemand Nybegynder
05. maj 2005 - 16:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

"Tæller script"

hej.. ! kan i hjælpe med sådan et tæller script så når der er nogle som joiner min chan så siger den "du er nr. 1 som har joinet #9th.gate siden d. 5/5-05" og så kommer der en mere på og så siger den så du er nr. 2 som har joinet #9th.gate siden d. 5/5-05" osv. altså den skal tælle op for hver spm joiner... !

200 point til den som kan det :D
Avatar billede zyberdog Nybegynder
05. maj 2005 - 16:36 #1
on *:JOIN:#:{ if (!%join.since. [ $+ [ $chan ] ]) { set %join.since. $+ $chan $date } | inc %joins. [ $+ [ $chan ] ] | .notice $nick Du er nr. %joins. [ $+ [ $chan ] ] som har joinet $chan siden %join.since. [ $+ [ $chan ] ] $+ . }
Avatar billede zyberdog Nybegynder
05. maj 2005 - 16:36 #2
(Det er altsammen 1 linje som skal i remote)
Avatar billede tubber Juniormester
05. maj 2005 - 16:38 #3
ON 1:JOIN:#channel:{
.mode +v $nick
.notice $nick du er nr. %taeller som har joinet #9th.gate siden d. 5/5-05
.set %taeller = %taeller + 1
}

og så skal du sætter %taeller i variabler
Avatar billede tubber Juniormester
05. maj 2005 - 16:40 #4
går ud fra du mener spam joiner er dem uden level......

eller er det alle den skal tælle så ON *:JOIN:
Avatar billede dallemand Nybegynder
05. maj 2005 - 16:47 #5
tak det virker
Avatar billede zyberdog Nybegynder
05. maj 2005 - 16:56 #6
sagde han noget om voice, levels, eller spam?
Avatar billede tubber Juniormester
05. maj 2005 - 17:17 #7
osv. altså den skal tælle op for hver spm joiner...  <--Spm læser jeg som spam
voice og lvl får jeg fra et andet spg :)