Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2005 - 00:05 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Ønske om mere information

Jeg syntes det ville være en god ide om der, når Eksperten er nede, fremkom bare en lille notits til brugerne om at siden altså er nede, måske en kort beskrivelse af hvorfor og et formodentligt tidspunkt om hvornår den er oppe igen.

Sidst var der bare en helt blank side, som i kildekoden havde <html></html>. Det må være muligt at flette en smule ind mellem den kode og derved informere brugerne. Når det handler om flere dage nægter jeg at tro at en af de personer som har adgang til ftp'en ikke har set det.

Desuden kunne det være en god ide at holde det lovede i en tidligere E-nyt, nemlig at informere lidt mere generelt om hvad der sker på sitet.

Nu er jeg jo bare en ganske almindelig bruger. Var jeg promedlem og betalte 25 kr. om måneden for det, blev jeg nok ikke ved med det ret længe, med den service. Jeg syntes helt ærligt ikke I (hermed menes ikke co-admins, men admin, IDG, eller hvem der i dag har ansvaret) kan være dette bekendt, overfor de brugere som har drevet sitet frem gennem tiden.

Indlægget er ment som et forslag til de udviklere og ansvarspersoner som vedligeholder eksperten pt. - ikke nogen opfordring til en broktråd, så venligst ikke brug den til det.

Jeg har før skrevet til IDG om min mening om ekspertens mangler, dog uden svar, så forhåbentligt bliver det læst af denne vej.
Avatar billede simonvalter Praktikant
03. maj 2005 - 00:12 #1
+1
Avatar billede boxer Nybegynder
03. maj 2005 - 00:17 #2
Godt forslag.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
03. maj 2005 - 00:17 #3
Enig. Egentlig kan jeg bare være ligeglad, da jeg ikke længere bruger sitet i samme udstrækning som tidligere - men hvorfor gør jeg mon ikke det?
Avatar billede popsy Novice
03. maj 2005 - 00:20 #4
Enig i oplægget!
Avatar billede honne Praktikant
03. maj 2005 - 00:27 #5
Enig.
Avatar billede nopsen Ekspert
03. maj 2005 - 00:32 #6
enig!
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2005 - 00:58 #7
Jeg vil også erklære mig enig - men til exps forsvar må jeg altså sige, at det er første gang jeg har set Eksperten være nede, uden information om det :)

--
pacroon
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2005 - 01:21 #8
Tak for tilbagemeldingerne. jeg er glad for at høre jeg ikke er den eneste som ønsker lidt flere oplysninger.

pacroon > jeg husker tidligere at have set et telefonnr. og en mailadresse når den var gal, men så vidt jeg har hørt svarede ingen af dem (uden dog at have verificeret det ved selv at prøve, måske en fejl).

Et nedbrud burde et site som eksperten nu selv opdage, jeg syntes informationen til brugerne der går forgæves er vigtigere end kontaktmuligheden. Bare et eller andet sigende om problemet ville gøre at jeg søgte videre i et bedre humør :)

Men måske jeg husker forkert fra tidligere, tager jeg fejl og informationen rent fakktisk har stået der??
Avatar billede simonvalter Praktikant
03. maj 2005 - 01:50 #9
jeg mindes en gang at der var en kort besked om at de havde et problem som de arbejdede på.
Avatar billede huset Praktikant
03. maj 2005 - 08:08 #10
Enig! men nok mere end drøm end realistisk :D
Avatar billede tafkab Nybegynder
03. maj 2005 - 09:03 #11
Helt enig - men den blanke forside er nok for ikke at risikere at man igen kommenterer den emailadresse man kan skrive til når de er nede, sidst hed den vist logspand@gmail.com så hvem regner med at den bliver tjekket endsige læst!
Avatar billede simonvalter Praktikant
03. maj 2005 - 15:02 #12
Nu er det ikke kun mere information der mangler.. eksperten ser ud til at være gået fuldstændig i stå i opgraderingen og vedligeholdelse siden skiftet til version 4... der er stadig massere af bugs det trænger til at blive rettet... IDG har ingen problemer med at tjene penge på pro og de alt for mange bannere der kom til dengang.. det syntes jeg er ok hvis det f.eks også går til forbedringer af sitet.
Avatar billede huset Praktikant
03. maj 2005 - 16:39 #13
Betaler man for pro må man føle sig godt tilgrin!
Avatar billede arne_v Ekspert
03. maj 2005 - 17:11 #14
Forlyder der noget om hvad problemet var denne gang ?
Avatar billede huset Praktikant
03. maj 2005 - 17:37 #15
Står nok i E-nyt....nåå nej, denne feature benytter de heller ikke mere.
Avatar billede mjl Nybegynder
03. maj 2005 - 18:07 #16
Enig!
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2005 - 00:44 #17
Lukker igen, det ser ikke ud til at nogen af dem der kan give konkrete svar har set indlægget eller har lyst til at kommentere.

Tak for indputtene, vi håber vel alle på en forbedring i fremtiden...
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2005 - 00:46 #18
Jeg ved det er groft, men jeg napper altså alle pointene selv p.g.a. manglende svar *S*