Avatar billede nyhuus Nybegynder
17. april 2005 - 13:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp giver 8 tal ud men de skal være i række følge

Som overskriften siger så har jeg en bingo bot, den giver 8 tal ud til dem der skriver plade men problemet er de står "89 17 46 11 3 34 47 64" er det muligt man kan lave så de kommer i rækkefølge alså så de kommer "3 11 17 34 46 47 64 89" koden der giver pladen er her

---
on *:text:!plade:%chan:{
if (%bingo == on) && (!%plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ]) && ($var(plade*).value < %players) {
  var %x = 1
  while (%x <= 8) {
    :one
    set %test $r(1,90)
    if (%test isin %plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ]) { goto one }
    set %plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ]  %plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ] %test
    if (%x = 8) {
      msg $nick Dine numre er: %plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ]
      msg %chan $nick er med på bingo. $chr(91) $+ $var(plade.*).vlaue $+ / $+ %players $+ $chr(93) pladser igen. Brug !plade for at være med. Brug !remove for at fjerne dig selv igen.
      if ($var(plade.*).value == %players) {
        msg %chan  Vi er nu nok antal spillere og BINGO går igang. hvis du får bingo brug "/msg $me !bingo"
        mode # +m
        .timerbingo 0 5 bingogo
      }
    inc %x
  }
else {
  if (%plade. [ $+ [ $address($nick,1) ] ]) && (%bingo == on) {
    msg $nick Du HAR en plade $nick $+ . !vis-plade <--
  }
  else { msg $nick Bingo er ikke ON eller nok har tilmeldt sig (!status) }
}
---
Avatar billede plazm Nybegynder
17. april 2005 - 14:19 #1
tja ud over at du kan få dig til at tage point for din "artikkel" så burde du måske sætte dig ind i mIRC scripting, for det er åbenlyst at du ikke ved noget om det,da det du søger er en utrolig nem opperation. Jeg har ikk tænkt mig at hjælpe dig før at du enten har fjernet den artikel, eller i det mindste lavet nogle kommentarer og så pris = 0
Avatar billede nyhuus Nybegynder
17. april 2005 - 14:55 #2
lol? jeg kan saktens scripte irc, jeg har scriptet i 3-4 år
Avatar billede nyhuus Nybegynder
17. april 2005 - 14:56 #3
vil du ik hjælpe sp lav vær og kommenter? har man ik noget og sige man kan bruge til noget så siger man ik noget?
Avatar billede plazm Nybegynder
17. april 2005 - 15:28 #4
hvis du har scriptet i 3-4 år så må du være temmelig dårlig til det, og det konkluderer jeg ud fra de spørgsmål du tidligere har stillet her på eksperten.
Så enten skal du stoppe med at lyve eller også så kan du sagtens selv klare dette.
Avatar billede nyhuus Nybegynder
17. april 2005 - 16:35 #5
fordi man har scriptet i 3 4 år er der ingen der siger man skal være prof til det, og du kan jo bare blande dig uden om hvis du kun har negavite ting, eller er du en af de ***** er bare skal kommentere alt?
Avatar billede plazm Nybegynder
17. april 2005 - 21:28 #6
jeg kommenterer ikke alt. Jeg kommenterer hvor jeg syns at folk skulle tænke sig om, i stedet for at spille karl-smart.
Avatar billede nyhuus Nybegynder
17. april 2005 - 21:41 #7
sjovt for det er det du gør nu
Avatar billede plazm Nybegynder
17. april 2005 - 22:39 #8
heh, tror ikke du læste min sidste besked :)
Avatar billede nyhuus Nybegynder
18. april 2005 - 11:08 #9
Lukket har fået det lavet :) godt med iif()
Avatar billede plazm Nybegynder
18. april 2005 - 13:49 #10
ja, bortset fra at den hedder $iff i mIRC og at det havde været nemmere at bruge en token funktion som $sorttok så har du sikkert fået lavet en fin løsning
Avatar billede nyhuus Nybegynder
18. april 2005 - 15:59 #11
yes u know hwat i mean :p men det virker det jeg har fået lavet