Avatar billede pedeskede Nybegynder
15. april 2005 - 09:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ændring af password i MSN.. hvordan?

hvordan ændre man password i msn?? der er nemlig nogen der logger på min msn hele tiden og det er pænt irriterende at nogen kender mit pass!...
jeg har msn 7.0 med pluds.
jeg bruger ik hotmail men en gammel mail der ik findes mere
Avatar billede busschou Praktikant
15. april 2005 - 09:44 #1
Jamen følger kodeordet ikke mailen.
Altså så hvis du ændrer din mails kodeord så er det også ændret?
Ellers gå ind på msn.dk og log på med dit .net password...og så ret det derfra
Avatar billede pedeskede Nybegynder
15. april 2005 - 11:53 #2
nej det følger nemlig ikke mailen...
det foreslag der du kom virkede desvære ik.... men efter at have rodet meget længe med det fandt jeg ud af at hvis man skifter sin mail så kan man i samme omgang skifte password så nu virker det :D .. nu kan personen ik logge på mere. han har hverken min mail eller pass så det er jo meget godt... men tak for foreslaget