Avatar billede Slettet bruger
13. april 2005 - 17:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Arghh - MSN 7.0 crasher ved login

Hej,

Jeg har installeret den nye msn 7.0 og har brugt den lidt, men nu (de sidste 2 dage) crasher den ligesåsnart jeg har logget på. Jeg har googlet det lidt og der er tilsyneladende flere andre, der har det samme problem, men jeg kan ikke finde en løsning :(

Håber på et svar :)
Avatar billede busschou Praktikant
13. april 2005 - 17:09 #1
Jeg har næsten samme problem så lytter lige med
Hos mig der går der bare monster lang tid før jeg kan skrive til nogen.
Og hver gang jeg minimerer eller maksimerer den..så hænger den i 5-10min..
Det samme hvis nogen går på med cam...irriterende
Avatar billede zenne Novice
22. april 2005 - 15:43 #2
Har præcis samme problem, og flere af mine venner oplever det ligeledes
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2005 - 16:20 #3
grrr.... det må da være muligt at finde en løsning.... Kører med Trillian men det huer mig ikke...
Avatar billede zenne Novice
22. april 2005 - 19:06 #4
Det er lidt skidt fra Microsoft, men de kommer vel med et fix før eller siden.
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
30. april 2005 - 19:14 #5
Et svar fra MSN support

_______________________________________

Hej igen

Vi har nu fundet problemet og det drejer sig om nogle af vores kunder der har problemer med at logge på fra nogle bestemte routere.
Vi er klar over problemet og arbejder hårdt på at finde en opdatering der vil løse dette problem. Desværre er der på nuværende tidspunkte ganske få ting vi kan gøre for at give dig adgang til MSN Messenger inden vi får løst dette problem.
Hvis du har bredbånd, kan du prøve at benytte en anden router. Skulle det ikke løse problemet, er du nødt til at afinstallere MSN Messenger 7.0 og installere MSN Messenger 6.2.

1. Luk Messenger helt dvs. at der ikke er en grøn/rød mand nede i højre hjørne.
2. Klik på knappen Start i Windows, peg på Indstillinger, og klik derefter på Kontrolpanel.
3. Dobbeltklik på ikonet Tilføj/fjern programmer.
4. Vælg MSN Messenger på listen, og klik på knappen Tilføj/fjern.
5. Gå ind på http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1b5bfaee-4bfa-42bf-a42e-417d748cefa1&DisplayLang=da for at downloade den nyeste version af Messenger.
6. Klik på Hent.
7. Nu skulle Messenger gerne begynde at blive downloadet.
8. Når Messenger er fædig med at installere, skal du logge ind på din konto.
Nu burde du komme på Messenger, dog kun I version 6.2. Vi beklager, at der er denne fejl I 7.0, men vi håber på hurtigst muligt at have en løsning på dette problem.

Med Venlig Hilsen
Alex
MSN Messenger
Avatar billede zenne Novice
30. april 2005 - 21:07 #6
Vi ser frem til en opdatering..så kan man vist godt lukke dette emne ;)
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2005 - 22:34 #7
hmm - når jeg vil logge på 6.2 siger den, at jeg skal hente den nyeste så det virker desværre heller ikke :(
Avatar billede zenne Novice
04. maj 2005 - 15:16 #8
mostcrazy kan man ik fremskaffe 7.0b?
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2005 - 12:23 #9
Af mystiske grunde kan jeg godt bruge det igen. Ved ikke mo de har patchet installationsfilen, men I andre der har problemer kan jo lige prøve at hente den igen :)