Et svar fra MSN support
_______________________________________
Hej igen
Vi har nu fundet problemet og det drejer sig om nogle af vores kunder der har problemer med at logge på fra nogle bestemte routere.
Vi er klar over problemet og arbejder hårdt på at finde en opdatering der vil løse dette problem. Desværre er der på nuværende tidspunkte ganske få ting vi kan gøre for at give dig adgang til MSN Messenger inden vi får løst dette problem.
Hvis du har bredbånd, kan du prøve at benytte en anden router. Skulle det ikke løse problemet, er du nødt til at afinstallere MSN Messenger 7.0 og installere MSN Messenger 6.2.
1. Luk Messenger helt dvs. at der ikke er en grøn/rød mand nede i højre hjørne.
2. Klik på knappen Start i Windows, peg på Indstillinger, og klik derefter på Kontrolpanel.
3. Dobbeltklik på ikonet Tilføj/fjern programmer.
4. Vælg MSN Messenger på listen, og klik på knappen Tilføj/fjern.
5. Gå ind på
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1b5bfaee-4bfa-42bf-a42e-417d748cefa1&DisplayLang=da for at downloade den nyeste version af Messenger.
6. Klik på Hent.
7. Nu skulle Messenger gerne begynde at blive downloadet.
8. Når Messenger er fædig med at installere, skal du logge ind på din konto.
Nu burde du komme på Messenger, dog kun I version 6.2. Vi beklager, at der er denne fejl I 7.0, men vi håber på hurtigst muligt at have en løsning på dette problem.
Med Venlig Hilsen
Alex
MSN Messenger