Avatar billede cosmo21 Novice
11. april 2005 - 13:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

MSN problem som ikke dur ordentligt.

jeg har lige opdateret min msn til den sidste udgave. der er noget her som hedder "håndskrift" men det virker ikke der kommer en boks op og beder om opdateringer.. ja men hvilke opdateringer..

er der nogle der kan hjælpe mig her??
Avatar billede des_84 Nybegynder
11. april 2005 - 13:25 #1
Har også problemet derhjemme, og har ikke lige fået sat mig ind i det, men man må sikkert kunne finde en opdatering på www.msn.dk eller com. bare søg under det der håndskrift, eller opdateringer..
Et eller andet må stå skrevet derinde.
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. april 2005 - 13:32 #2
det er journal viewer inde fra windows update du skal have hentet ned

mener den hedder journal viewer men ellers noget andet med journal :)
Avatar billede cosmo21 Novice
11. april 2005 - 13:34 #3
ok..den har jeg installeret intet skete
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. april 2005 - 13:36 #4
har du genstartet efter det?
Avatar billede cosmo21 Novice
11. april 2005 - 13:52 #5
ikke endnu 2 sek
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. april 2005 - 15:07 #6
virker det?
Avatar billede cosmo21 Novice
11. april 2005 - 18:02 #7
nu virker det... er det bare journal viewer der skal installeres så virker det eller kan andet installeres også.
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. april 2005 - 18:37 #8
det skulle være det eneste, vel og mærket du sidder på windows XP ved ikke hvordan det opfører sig i andre styresystemer.
Avatar billede cosmo21 Novice
11. april 2005 - 20:51 #9
ok men takker for hjælpen
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. april 2005 - 20:53 #10
og jeg takker for point