Avatar billede smidzy_lasse Nybegynder
07. april 2005 - 19:53 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Jeg tror det er Spyware

Hej Eksperter!

Jeg har et problem med at det popper et window op hvor der står at "Tjenesten Messenger" har fundet 10 spyware på min computer. Det er træls for når jeg er inde i f. eks. spil kan er jeg nød til at gå ud og trykke "ok"
Der er også en anden der popper op fra "Tjensten Messenger" hvor der står at jeg skal gå ind og opdatere mine programmer.
Hvordan for jeg der væk. Jeg er pisse træt at det.

Jeg har Norton AntiVirus 2005 og Spyware Docter begge fuld opdateret.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få det til at poppe op.

ps. Jeg har taget et screen shot af de to pop up window's.
Avatar billede levich Nybegynder
07. april 2005 - 19:55 #1
Hent http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html (HijackThis), og gem dem i mappen c:\xyz, som du opretter til dette formål.
Kør HijackThis, klik på scan, kopier loggens tekst og smidt den herind på www.eksperten.dk. Så ser jeg på den.
Avatar billede smidzy_lasse Nybegynder
07. april 2005 - 19:58 #2
okay.. her er den...

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~1\GHOSTS~2.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\tcpsvcs.exe
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\SPEEDD~1\nopdb.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
C:\programmer\Probe\AsusProb.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\swdoctor.exe
C:\Programmer\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\System32\devldr32.exe
E:\Valve\Steam\Steam.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\xyz\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.msn.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\WINDOWS\about.htm
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: PCTools Site Guard - {5C8B2A36-3DB1-42A4-A3CB-D426709BBFEB} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdsg.dll
O2 - BHO: PCTools Browser Monitor - {B56A7D7D-6927-48C8-A975-17DF180C71AC} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdpb.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Smapp] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS Probe] c:\programmer\Probe\AsusProb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime
O4 - HKCU\..\Run: [Spyware Doctor] "C:\Programmer\Spyware Doctor\swdoctor.exe" /Q
O4 - HKCU\..\Run: [Gadwin PrintScreen 2.6] C:\Programmer\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe /nosplash
O4 - Global Startup: ATI CATALYST System Tray.lnk = C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: Spyware Doctor - {2D663D1A-8670-49D9-A1A5-4C56B4E14E84} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdpb.dll
O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O16 - DPF: {14B87622-7E19-4EA8-93B3-97215F77A6BC} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O16 - DPF: {B8BE5E93-A60C-4D26-A2DC-220313175592} (ZoneIntro Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/ZIntro.cab32846.cab
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - WIDCOMM, Inc. - C:\Programmer\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: GhostStartService - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~1\GHOSTS~2.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~2\SPEEDD~1\nopdb.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
Avatar billede kenp Novice
07. april 2005 - 20:14 #3
Hvis tjenesten messenger har fundet 10 stk spyware på din computer, så er det fordi at du har givet tilladelse til at den må komme på nettet stop det eller deaktiver tjenesten.
Avatar billede levich Nybegynder
07. april 2005 - 20:14 #4
(1)
Deaktiver systemgendannelse, ved at Højreklikke på "Denne Computer" på skrivebordet -> egenskaber -> Systemgendannelse -> sæt flueben i "Deaktiver systemgendannelse" -> Klik OK.

(2)
Genstart computeren i fejlsikret tilstand (tryk F8 når Windows starter op), og fix følgende linjer med HijackThis:
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\WINDOWS\about.htm
O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm

Åbn en tilfældig mappe, i menuen klik på Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

søg efter og slet følgende filer:
C:\WINDOWS\about.htm
C:\WINDOWS\web\related.htm

(3)
Start -> programmer -> tilbehør -> systemværktøjer -> diskoprydning -> Slet Temporary internet files, papirkurv og midlertidige filer.
Genstart computeren normalt. Lav en ny log med HijackThis, og send den herind.

(x)
Når vi er helt færdige, så husk at aktiver systemgendannelse igen.
Avatar billede levich Nybegynder
07. april 2005 - 20:16 #5
kenp -> prøv lige at vente lidt, og se om ikke jeg kan løse problemet for spørgeren. Hvis jeg ikke kan det, så kan du komme med gode forslag bagefter.
Avatar billede smidzy_lasse Nybegynder
07. april 2005 - 20:34 #6
Så har jeg gjort hvad du bedte bad mig om:
Her er log filen:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~1\GHOSTS~2.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\tcpsvcs.exe
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\SPEEDD~1\nopdb.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
C:\programmer\Probe\AsusProb.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\swdoctor.exe
C:\Programmer\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.exe
C:\WINDOWS\System32\msiexec.exe
C:\WINDOWS\System32\devldr32.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\xyz\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.msn.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: PCTools Site Guard - {5C8B2A36-3DB1-42A4-A3CB-D426709BBFEB} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdsg.dll
O2 - BHO: PCTools Browser Monitor - {B56A7D7D-6927-48C8-A975-17DF180C71AC} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdpb.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Smapp] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS Probe] c:\programmer\Probe\AsusProb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime
O4 - HKCU\..\Run: [Spyware Doctor] "C:\Programmer\Spyware Doctor\swdoctor.exe" /Q
O4 - HKCU\..\Run: [Gadwin PrintScreen 2.6] C:\Programmer\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe /nosplash
O4 - Global Startup: ATI CATALYST System Tray.lnk = C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: Spyware Doctor - {2D663D1A-8670-49D9-A1A5-4C56B4E14E84} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdpb.dll
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O16 - DPF: {14B87622-7E19-4EA8-93B3-97215F77A6BC} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O16 - DPF: {B8BE5E93-A60C-4D26-A2DC-220313175592} (ZoneIntro Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/ZIntro.cab32846.cab
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - WIDCOMM, Inc. - C:\Programmer\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: GhostStartService - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~1\GHOSTS~2.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~2\SPEEDD~1\nopdb.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
Avatar billede smidzy_lasse Nybegynder
07. april 2005 - 21:33 #7
Har du tjekket den levich??
Avatar billede levich Nybegynder
07. april 2005 - 21:54 #8
Nu har jeg. Loggen er ren.
Problemerne med popups er væk, ikke?
Avatar billede smidzy_lasse Nybegynder
07. april 2005 - 21:58 #9
Den er ikke poppet op her siden så det tror jeg da. for den kom hver halve time midst.
Mange Tak for hjælpen. dine point er vel fortjent.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. april 2005 - 22:27 #10
Jeg vil nu gerne give kenp ret.

Hvis ikke du har deaktiveret messenger tjenesten, vil du få poup'ene igen om kort tid.
At din log var snavset har egentligt intet med det problem som du beskriver i spørgsmålet at gøre.
Avatar billede smidzy_lasse Nybegynder
07. april 2005 - 22:36 #11
I har ret kenp og tonnybrandt. Den er netop lige poppet op igen. Kan du hjælpe mig med at slå det der fra tonny?? jeg giver dig gerne point..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. april 2005 - 22:41 #12
Klik start | kør, skriv services.msc og tryk enter.

Find tjenesten messenger, højreklik den og vælg egenskaber.
Klik stop og vælg Deaktiveret i Starttype.

That's it.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. april 2005 - 22:43 #13
Og du har IKKE 10 stk spyware på din computer. Den forsøger at få dig til at klikke på det link der er i meddelelsen og lyver dermed.
Messenger tjenesten kan slet ikke udføre nogen form for scanninger. Kun vise meddelelser.
Avatar billede smidzy_lasse Nybegynder
07. april 2005 - 22:44 #14
okay.. tak.. jeg opretter lige et spørgsmål så du kan få din point.. :D
Avatar billede smidzy_lasse Nybegynder
07. april 2005 - 22:47 #15
her er spørgsmålet med point til dig tonny.. http://www.eksperten.dk/spm/607600