Avatar billede kelis Nybegynder
27. marts 2005 - 11:21 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Form, kommentar, include?

Hej,

Jeg skal lave en form, hvor det er meningen at man skal skrive en kommentar til noget tekst man har læst. Efterfølgende skal man så under selve formen kunne læse de kommetarer der er skrevet. Er det muligt at lave det i HTML? og i givet fald er der en der vil hjælpe mig?

jeg har kigget mig omkring her på eksperten, men synes ikke jeg kan finde noget.

Mvh
Avatar billede trekkies Juniormester
27. marts 2005 - 11:24 #1
Mener du lige som her på eksperten.dk?
Avatar billede kelis Nybegynder
27. marts 2005 - 11:26 #2
Hej,

Ja lidt som her, dog behøver det ikke være så avanceret;-)Og tak for hurtigt svar.
Avatar billede trekkies Juniormester
27. marts 2005 - 11:27 #3
Har du lavet noget i forvejen?
Eller skal det laves fra bunden?
Avatar billede kelis Nybegynder
27. marts 2005 - 11:30 #4
Jeg har ikke lavet noget i forvejen desværre er ikke den store haj, jeg har forsøgt men det duer ikke rigtigt, og har kigget her for at se om jeg kunne finde noget.
Avatar billede trekkies Juniormester
27. marts 2005 - 11:31 #5
Jeg prøvet at lave en lille ting til dig, vender tilbage senere :>
Avatar billede kelis Nybegynder
27. marts 2005 - 11:32 #6
Jeg tænker på om man kunne lave det i ren HTML? Og så læse kommentarene fra en testfil? Er det muligt?
Avatar billede kelis Nybegynder
27. marts 2005 - 11:32 #7
Okay og tusinde tak:-)
Avatar billede trekkies Juniormester
27. marts 2005 - 11:37 #8
Ups Min fejl, du skal have det i php eller i asp for at det virker, overså det med HTML, hvad siger du til asp?
Avatar billede kelis Nybegynder
27. marts 2005 - 11:55 #9
Så foretrækker jeg det i php, men trekkies jeg er ikke skrap til det, så tingene skal skæres rigtig meget ud i pap for mig;-)
Avatar billede trekkies Juniormester
27. marts 2005 - 12:00 #10
Du fortrækker php, så kan jeg desvære ikke hjælpe dig, men prøv her:
http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/PHP

Husk at lukke dette spørgsmål, håber at du får hjælp der.
Avatar billede kelis Nybegynder
27. marts 2005 - 12:02 #11
trekkies, jeg vil gerne give dig nogle point for i det mindste at forsøge at hjælpe, vil du lægge et svar?
Avatar billede trekkies Juniormester
27. marts 2005 - 12:04 #12
Det behøves ikke, du kan bruge dem i det andet spørgsmål :>
Avatar billede kelis Nybegynder
27. marts 2005 - 12:06 #13
Okay, så må jeg nøjes med at takke fordi du forsøgte:-)og lukker.
Avatar billede kelis Nybegynder
27. marts 2005 - 12:07 #14
.
Avatar billede trekkies Juniormester
27. marts 2005 - 12:13 #15
Du skal huske at "Acceptere dit svar".

Når at du skriver det nye sprøgsmål i php, så skal du også bruge en database, den mest almindelige database er MySQL men Access kan også bruges, så vælg hvilken du vil bruge og skriv det til dem også.
Avatar billede kelis Nybegynder
27. marts 2005 - 14:21 #16
Ok, synes da ellers jeg fik accepteret..prøver igen og tak:-)