Avatar billede ennos Nybegynder
25. marts 2005 - 11:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Browsning med en T630?

Jeg har forsøgt mig med at bruge min Sony Ericsson T630 til at browse på internettet via GPRS. Jeg er imidlertid kun kommet til at kunne foretage primitive søgninger via Google samt at kunne se en oversigt over de forskellige frames, der er på den side, jeg forsøger at komme ind på (nu er det en side, der består af en del frames).

Så vidt jeg kan forstå, er det browseren på telefonen, der ikke er god nok, men kan man overhovedet få en browser, der virker på en T630? Og lige så vigtigt - kan man få nogen, der koster mindre end de 20$+, som jeg har set rundt omkring?
Avatar billede dennisbj Nybegynder
25. marts 2005 - 13:45 #1
puha en browser til en SE 630 :) tjjo skal det være en browser som åbner pda/palm sider eller bare en der åbner de normale html sider? for det kunne jo godt gå hen og være dyrt!! mit forslag til dig ville være hvis du bruger nettet så meget på vejen ville jeg skaffe en pda, det bruger jeg hvor jeg så bruger mit gprs modem på min t630
Avatar billede ennos Nybegynder
26. marts 2005 - 03:22 #2
Det er en rigtig HTML-browser, jeg er på udkig efter. Har hørt meget godt om en, der hedder WebViewer, der også skulle kunne køre på en T630.

Men da det jo er mit princip ikke at betale for noget, jeg kan få gratis, så ville jeg lige høre, om der var nogen, der kendte bedre/billigere browsere. Man kan få WebViewer gratis i 10 dage, men derefter koster det 20$ det billigste sted, jeg indtil videre har set.
Avatar billede lkch Nybegynder
06. april 2005 - 11:41 #3
Det er da muligt at man kan få en bedre browser til en 630. Men jeg er enig med dennisbj. Bruger selv min 630 som GPRS modem til min PDA via bluetooth. Fungerer OK, selv om det jo er en smule langsomt. Men en PDA-skærm er lille nok i forvejen, og jeg ville nødig bruge noget der er mindre til "almindelige" web-sider. Holder man sig til sider, som er designet specielt til telefoner mv. er det en anden sag - men som jeg forstår dig, vil du ikke nøjes med det.
Avatar billede ennos Nybegynder
28. juni 2005 - 09:32 #4
Nu har jeg forsøgt mig med WebViewer og det fungerede faktisk, som jeg havde regnet med. Men jeg vil give jer helt ret i, at reel Internetsurfing kræver en noget større skærm, end T630'eren kan tilbyde.

Takker for hjæpen trods alt. Håber det er i orden med jer, at jeg lukker og slukker. :o)