Avatar billede marvel Praktikant
06. marts 2005 - 22:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

flere msn messenger brugere samtidigt

Kan det lade sig gøre at være logget på én computer samtidigt, således at to messneger konti vil køre i én msn messenger 7.0 udgave?
Avatar billede chalde Seniormester
06. marts 2005 - 23:13 #1
Jeg ved at du i beta 7 build 7.0.0604 kan have flere msn messengers åbne samtidig, og derved flere konti åbne samtidig (har lige testet).
Men ikke i det messenger vindue.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. marts 2005 - 06:55 #2
Med Gaim, kan du have flere bruger online samtidigt, ikke kun på MSN men også på andre messenger netværk (AIM, ICQ (Oscar protocol), Yahoo!, IRC, Jabber, Gadu-Gadu, SILC, GroupWise Messenger og Zephyr networks)

http://gaim.sourceforge.net/index.php

Alle brugerne fra forskellige netværk samles i et vindue med brugere, ligemeget hvilket netværk de er på!
Avatar billede kalp Novice
07. marts 2005 - 07:42 #3
eller trillian kan du også.
Avatar billede marvel Praktikant
08. marts 2005 - 11:52 #4
Gaim fungerede sådan nogenlunde. Ikke helt med samme funktioner som msn men ok. Idéen var god :-) Tak for hjælpen
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
25. marts 2005 - 12:14 #5