Hej Jeg arbejder i Borland C++ builder 6.0 Jeg er igang med et større projekt, hvor jeg fra tid til anden har brug for at rette småfejl, og køre programmet igen. Tidligere i projektet, har det været muligt for mig, at trykke Run, og så compilede builderen det eller de units som jeg havde rettet i.
Nu er der så sket det, at den lige pludselig kræver at jeg laver et full build, hvis mine ændringer skal tage effekt. Det skal lige siges, at der kommer ingen fejl, den gør bare det som der stod inden jeg lavede rettelsen..
Hvordan får jeg den til at opføre sig som i "de gode gamle dage" ;-)
Så vil jeg istedet prøve at ridse mit poblem op på ny. "Normalt" når jeg sidder og arbejder med builderen, og f.eks. opdager, at jeg har lavet en if sætning forkert, så den kører en gang for meget, kan jeg stoppe min kode, gå ind i den, rette fejlen og trykke på Run (F9), og så recompiler builderen den cpp fil jeg har ændret i. Det er den stoppet med. Hvis jeg tilføjer en linies kode, eller ændrer i en linies kode, eksekverer den programmet, som det var inden ændringen blev lavet. Hvis jeg så vil have ændringen til at træde i kraft, skal jeg trykke Build (Under projekt menuen). Den første metode, plejer at tage fra 2-10 sekunder. Den "nye" (DESVÆÆRE) metode tager ca. 10-12 minutter.
Jeg vil gerne vide, om der er et sted, hvor jeg kan ændre noget, eller indstille noget, så den medtager mine ændringer, selvom jeg "kun" trykker F9
Håber at jeg har formuleret mig klarere nu, men det er lidt svært, for jeg er BESTEMT ikke ekspert i Borland Builder :-(
Mit bedste bud er at lave et helt nyt projekt og flytte filerne over i dette.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.