Avatar billede lassechr Nybegynder
27. februar 2005 - 18:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Msn 7.0 meddeler fejl og logger af?

Hej derude.. Her for nylig har jeg opdateret mit msn til 7.0. Nu meddeler den nogle gange den fejl der hvor man så kan vælge at sende fejlrapport eller undlade at sende.. og derefter logger den af.. Nogle der ved hvad det kan skyldes, og hvad jeg kan gøre for at fikse det? På forhånd tak
Avatar billede lassechr Nybegynder
27. februar 2005 - 19:00 #1
udover at logge af, så lukker den self. også msn ned, som den fejlmelding plejer at gøre ;)
Avatar billede webgon Nybegynder
27. februar 2005 - 19:10 #2
Siden MSN 7.0 (BETA) ikke er færdigudviklet, skyldes dette alm. problemer der ikke er rettet endnu. Fejl som eksempelvis at logge af uden brugeraktivitet, åbne og lukke samtalevinduer er blot nogle af problemerne.

Du må vente, som alle andre, til den rigtige version udkommer :-)
Avatar billede webgon Nybegynder
27. februar 2005 - 19:12 #3
Fejlrapporter er en indstilling som kan slås fra i XP. Dette har intet med MSN at gøre, men fremkommer blot når et program går ned eller du afslutter et program som 'Ikke svarer'..