Avatar billede k-man Nybegynder
20. februar 2005 - 16:13 Der er 15 kommentarer

Send og modtag i MSN Messenger??

Hey Folkens..

Jeg ville bar høre om i ved hvorfor det er jeg sender og modtager så langsomt når jeg bruger MSN Messenger? Jeg tænkte på om det kunne skyldes at mine porte er lukket? Jeg sidder bag en Linksys WRT54G Router, så jeg kan bare åbne de porte hvis det er?! Ved i hvilke porte det kører igennem. Jeg kan sagtens logge på MSN Messenger, det er intet problem.
Hvis i kan hjælpe ville det være lækkert.

På forhånd tak, Jesper.
Avatar billede levich Nybegynder
20. februar 2005 - 16:46 #1
Her er de porte MSN messenger bruger: http://www.portforward.com/cports.htm
Avatar billede k-man Nybegynder
20. februar 2005 - 17:37 #2
Til levich:
Okay, tak. Nu har jeg åbnet for die porte som står på den hjemmeside det, men sys stadig det går utroligt langtsomt!!? Hvordan kan det være?
Avatar billede levich Nybegynder
20. februar 2005 - 19:02 #3
Bliver dit internet leveret af en boligforening el.lign.? Hvis ja, så prøv at kontakte den der styrer det.
Avatar billede bredker Nybegynder
20. februar 2005 - 19:13 #4
msn ER langsom til at overføre filer
alt efter hvilken fierwall du bruger , kan den også have indvirkning på det
Avatar billede levich Nybegynder
20. februar 2005 - 19:19 #5
Hvor langsom går det?
Avatar billede k-man Nybegynder
23. februar 2005 - 17:39 #6
hmm.. det går rigtig langsomt.. 1 kb/s.. hvor der står i toppen af msn "klik her hvis det går langsomt" eller hvad det nu er. Men har jo gjort det den beder mig om. Før da jeg ikke havde den router på kørte det sku fint! Det er bar privat.. Ikke nogen lejlighed eller noget.
Avatar billede levich Nybegynder
23. februar 2005 - 17:48 #7
Med 1kb/s tyder på at du er bag en eller anden form for begrænsning. Hvem leveret dit internet?
Avatar billede k-man Nybegynder
23. februar 2005 - 19:34 #8
hmm nej det tror jeg altså ikke, for har aldrig haft det problem før hen, lige indtil jeg fik min router.. det er tele2 der levere min adsl.
Avatar billede levich Nybegynder
23. februar 2005 - 20:38 #9
Hvilken router er det, mærke og modelnummer?
Den har ikke noget at gøre med tele2, vel?
Avatar billede k-man Nybegynder
23. februar 2005 - 21:07 #10
Som jeg havde skrevet er det en Linksys WRT54G Router og nej det er ikke noget af gøre med tele2, for kender andre hvor det kører fint.
Avatar billede k-man Nybegynder
23. februar 2005 - 21:08 #11
Eller mener du selve routeren, om den har noget a gøre med tele2?? Det har den ikke.. Den er helt ny og købt her i sidste uge.
Avatar billede levich Nybegynder
23. februar 2005 - 21:20 #12
Havde glemt at du skrev hvilket router det er. Jeg har prøvet om jeg kunne finde noget info om det på internettet, uden held desværre. Kan ikke hjælpe.
Avatar billede k-man Nybegynder
23. februar 2005 - 21:33 #13
Pis.. Men okay, må vel bare leve med det. Tak for din hjælp..
Avatar billede levich Nybegynder
24. marts 2005 - 16:11 #14
Jeg lægger lige et svar.
Avatar billede levich Nybegynder
10. april 2005 - 23:27 #15