Avatar billede cartesius Nybegynder
19. februar 2005 - 18:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slå NumLock-funktion fra permanent?

Jeg har en bærbar Fuljitsu-Siemens Amilo M1425.

Jeg bruger et eksternt numerisk tastatur (Targus, USB) til et bestemt program. Desværre medfører det, at det NumLock på Amiloens tastatur konstant bliver slået til, så jeg ikke kan bruge bogstavtasterne ordentligt. Jeg har brug for at kunne slå NumLock-funktionen på den bærbare fra permanent!

Ved nogen, hvordan man kan gøre det - og om det overhovedet kan lade sig gøre?
Avatar billede boxer Nybegynder
19. februar 2005 - 18:58 #1
Har du set om det kan gøres fra din bios?
Avatar billede cartesius Nybegynder
19. februar 2005 - 19:49 #2
Det ved jeg faktisk ikke, men tilfældigvis fandt jeg ud af, at man kan slå den fra i programmet. Så problemet er løst. :o)
Avatar billede off-line Nybegynder
19. februar 2005 - 22:18 #3
Til lykke med det. Men måske kunne det glæde andre, at få at vide hvordan
du bar dig ad.
Avatar billede cartesius Nybegynder
19. februar 2005 - 23:31 #4
Det tror jeg ikke, for problemet opstod kun i det ene program, jeg anvendte. Og i dét program kunne man altså låse NumLock-funktionen.