Avatar billede knowman Juniormester
15. februar 2005 - 06:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skal jeg købe Medion 6.36 MP digitalkamera?

Jeg har købt et Medion MD41856 6.36 mp digitalkamera i Aldi til 2.000 kr, men har ikke pakket det ud endnu og overvejer at levere det tilbage, da jeg har været rundt og surfe på Nettet, og ikke synes, at der er bar lovord for det. Har ikke kunnet finde anmeldelser af netop dette kamera, men PCWorld havde en anmeldelse af et ældre Medion kamera, hvor de skrev, at man fik overraskende meget for pengene.

De folk, der udtaler sig om Medion på nettet, er meget delte, synes jeg. Der er nogle enkelte, som har et Medion kamera, som skriver, at det bare er kanon, og så er der en hel masse, som skriver generelt, at man skal holde sig til mærkevarer, og ikke røre ved f.eks. Medion (og andre lavpris-mærker), men jeg har indtryk af, at det måske mest bunder i et dog ry, og ikke så meget i, hvordan kvaliteten af kameraerne er i virkeligheden.

Men det korte af det lange er: Er der folk, som har erfaringer med Medion kameraer, som kan råde mig: Skal jeg beholde det eller levere det tilbage? Hvad er plusser og minusser ved det? Kender I til anmedelser af dette kamera?

Mvh Peter
Avatar billede popsy Novice
15. februar 2005 - 07:32 #1
http://www.fotokritik.dk/?x=/oversigt.html_bruger=6954 De billeder er taget med sådan et kamera. Lidt mørke...
Du har ret i at en anmeldelse af kameraet ikke er til at finde, men jeg ville nok tage kontakt til fotografen fra ovennævnte link (email: http://www.fotokritik.dk/?x=/oversigt.html_bruger=6954 ) og spørge ham hvad han synes.
Avatar billede knowman Juniormester
15. februar 2005 - 07:38 #2
Hej popsy
Det var sjovt: Jeg var netop gået ind i mit mailprogram for at skrive til selvsamme gut, da jeg så, at der allerede var kommet svar på min forespørgsel på eksperten, og så måtte jeg jo lige se, hvad det var. Og så var det dig, der foreslog, at jeg skrev til ham. Så ja, det vil jeg gøre!
Avatar billede popsy Novice
15. februar 2005 - 07:40 #3
:)
Avatar billede thorkilry Nybegynder
16. februar 2005 - 14:26 #4
Jeg ved ike om det hjælper meget, men det er da et fingerpeg.
http://www.digitalmagasinet.dk/showarticle.asp?ART=/artikler/024_medion_md40467/&side=8
Avatar billede knowman Juniormester
02. januar 2007 - 20:43 #5
Popsy og Thorkilry, kunne I ikke lige lægge et svar hver på denne, så jeg kan få den lukket?
Avatar billede thorkilry Nybegynder
03. januar 2007 - 18:09 #6
Ja det er lang tid siden ..