Avatar billede svenne182 Nybegynder
11. februar 2005 - 17:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Accepterer automatisk alle forespørgelser

Jeg har et problem med mit Messenger 7.0 BETA
Skal siges at jeg også har installeret Msg plu 3.4

Hver gang der er en som prøver at sende fil, starte webcam osv. accepterer programmet alle forespøgelser og jeg har ikke en chance for at vælge hvad der skal ske.

Hvad er problemet her??

På Forhånd tak :)
Avatar billede webgon Nybegynder
11. februar 2005 - 17:09 #1
Har du prøvet af afinstallere Msg Plus for at se om det er det program der giver effekten?

Ellers er MSN 7 BETA i øvrigt proppet så meget med fejl, at det med 80% sikkerhed er det, der er skyld i det :-)
Avatar billede svenne182 Nybegynder
11. februar 2005 - 17:52 #2
Nej har ikke prøvet det, men førhen da jeg havde messenger 6.2 og det "almindelige" plus, havde jeg ikk det problem
Avatar billede webgon Nybegynder
11. februar 2005 - 18:35 #3
Så bør du enten prøve det, eller også skrive det ind til Microsoft at det er en bug i MSN 7 BETA. Jeg bruger det selv, og har samme fejl når en person vil dele et baggrundsbillede med mig. Det bliver accepteret med det samme.
Avatar billede svenne182 Nybegynder
17. marts 2005 - 21:39 #4
Fik det ændret i Plus 3.4 Beta under Samtaler - Accepter Automatisk Alle Anmodninger :D