Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 16:56 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

MSN + MSN Plus

Hejsa eksperter

Efter utalige provokationer fra MSN plus har jeg villet afinstallere programmet men uden held, den siger afinstallationen er mislykkedes og kommer ikke videre derfra. Jeg har fjernet programmet fra startlisten i msconfig men ønsker stadig at slette programmet. Når jeg ikke kører MSN plus kan jeg ikke se navnene på mine kontakt personer, kun emailene. Normalt kunne man tro det kun ville sq på den email adresse (min egen/login) jeg har brugt det på, men nej det er ved alle email adresser(min egne/logins).

Jeg giver 200 points til den der hjælper med at få MSN fjernet + at få navne i stedet for email adresser frem i min liste over kontaktpersoner.

På forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 17:04 #1
Jeg har i øvrigt afinstalleret MSN 7 beta og installeret MSN 6.2 for at have en fejlfri version :)
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 19:07 #2
Download
http://www.downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=4212&sp=Hijackthis

Scan og kopir en log herind så vil jeg lige se på den..
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 19:09 #3
Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 19:09:28, on 09-02-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\netdde.exe
C:\Programmer\Apache Group\Apache2\bin\Apache.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\System32\CTsvcCDA.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Apache Group\Apache2\bin\Apache.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\spkrmon.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Microsoft IntelliPoint\point32.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\XemiComputers\Active Desktop Calendar\ADC.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\KEM.exe
C:\Programmer\Apache Group\Apache2\bin\ApacheMonitor.exe
C:\Programmer\Samurize\Client.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
D:\Programmer\MailWasher Pro\MailWasher.exe
C:\Programmer\Macromedia\Flash MX 2004\Flash.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
C:\PROGRA~1\MOZILL~1\FIREFOX.EXE
D:\download\hjt.exe

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [IntelliPoint] "C:\Programmer\Microsoft IntelliPoint\point32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechGalleryRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Active Desktop Calendar] C:\Programmer\XemiComputers\Active Desktop Calendar\ADC.exe
O4 - Startup: Client Default.lnk = C:\Programmer\Samurize\Client.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\KEM.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Monitor Apache Servers.lnk = C:\Programmer\Apache Group\Apache2\bin\ApacheMonitor.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\system32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\system32\msjava.dll
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1097775451787
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{2D43FB51-761A-41BE-A13C-9B28659EBCC8}: NameServer = 192.168.0.1
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{2D43FB51-761A-41BE-A13C-9B28659EBCC8}: NameServer = 192.168.0.1
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{2D43FB51-761A-41BE-A13C-9B28659EBCC8}: NameServer = 192.168.0.1
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 19:10 #4
Tak ser lige på den så tager vi udgangspunkt i hvad vi finder/ikke finder:)
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 19:10 #5
hov.. det er en gammel version af hjt.. download lige fra mit link det er det nye hijackthis:)
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 19:17 #6
Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 19:16:59, on 09-02-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\netdde.exe
C:\Programmer\Apache Group\Apache2\bin\Apache.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\System32\CTsvcCDA.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Apache Group\Apache2\bin\Apache.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\spkrmon.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Microsoft IntelliPoint\point32.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\XemiComputers\Active Desktop Calendar\ADC.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\KEM.exe
C:\Programmer\Apache Group\Apache2\bin\ApacheMonitor.exe
C:\Programmer\Samurize\Client.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
D:\Programmer\MailWasher Pro\MailWasher.exe
C:\Programmer\Macromedia\Flash MX 2004\Flash.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
C:\PROGRA~1\MOZILL~1\FIREFOX.EXE
C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\Rar$EX01.734\HijackThis.exe

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [IntelliPoint] "C:\Programmer\Microsoft IntelliPoint\point32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechGalleryRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Active Desktop Calendar] C:\Programmer\XemiComputers\Active Desktop Calendar\ADC.exe
O4 - Startup: Client Default.lnk = C:\Programmer\Samurize\Client.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\KEM.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Monitor Apache Servers.lnk = C:\Programmer\Apache Group\Apache2\bin\ApacheMonitor.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\system32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\system32\msjava.dll
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1097775451787
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{2D43FB51-761A-41BE-A13C-9B28659EBCC8}: NameServer = 192.168.0.1
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{2D43FB51-761A-41BE-A13C-9B28659EBCC8}: NameServer = 192.168.0.1
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{2D43FB51-761A-41BE-A13C-9B28659EBCC8}: NameServer = 192.168.0.1
O23 - Service: Adobe LM Service - Unknown - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Apache2 - Apache Software Foundation - C:\Programmer\Apache Group\Apache2\bin\Apache.exe
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Unknown - C:\Programmer\Fælles filer\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINDOWS\System32\CTsvcCDA.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Macromedia - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: spkrmon - Unknown - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\spkrmon.exe
O23 - Service: SymWMI Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 19:27 #7
Der er ikke noget i loggen.. går ud fra du kender disse? nameserver

O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{2D43FB51-761A-41BE-A13C-9B28659EBCC8}: NameServer = 192.168.0.1
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{2D43FB51-761A-41BE-A13C-9B28659EBCC8}: NameServer = 192.168.0.1
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{2D43FB51-761A-41BE-A13C-9B28659EBCC8}: NameServer = 192.168.0.1

mit bud er at du henter dette software og prøver at afinstaller msn plus med det

http://www.ursoftware.com/

og ellers hent

regcleaner
http://www.webmasterfree.com/regcleaner.html

kør det..slet alt det finder.. og prøv at at fjerne msn plus i tilføj og fjern programmer igen.
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 19:29 #8
ja 192.168.0.1 er min router
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 19:31 #9
det software fra ursoftware.com er ikke gratis!
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 19:36 #10
nej der er en prøve periode på det.. men det er jo nok til dette formål da du kun skal bruge det en enkelt gang
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 21:00 #11
Det har jeg ikke lige kunnet finde, jeg har slettet alt som regcleaner fandt!
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 21:03 #12
prøv at afinstallere msn plus som normalt.. og prøv også gerne i fejlsikret tilstand!
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 21:10 #13
Denne uninstaller er gratis
http://www.freedownloadscenter.com/Themes/Animals_Themes/Easy_Uninstaller.html

håber den kan gøre jobbet.

ellers er der et større udvalg her men ved dog ikke om de så vil virke.
http://www.handyarchive.com/free/uninstaller/

alternativt er at slette msn plus manuelt.. så har du en død reference til det i tilføj og fjern programmer.
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 21:15 #14
Jeg kan nævnt allerøverst ikke slette msn plus fra tilføj og fjern programmer, jeg har slettet alt i registrerings databasen som hed noget msn plus og slettet alle mapperne!
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 21:17 #15
Ikke for at virke irriterende, men Advanced Uninstaller kan heller ikke afinstallere msn plus
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 21:20 #16
Det gør ikke noget:) men nu du har slettet msn plus mappen så er det en reference der er tilbage i windows tilføj og fjern programmer og den burde ikke have nogen betydning:)

Kan du lige forklare mig dette en gang til for det står lidt uklart

Når jeg ikke kører MSN plus kan jeg ikke se navnene på mine kontakt personer, kun emailene. Normalt kunne man tro det kun ville sq på den email adresse (min egen/login) jeg har brugt det på, men nej det er ved alle email adresser(min egne/logins).

læser det som om at dine kontakter har navn når du har msn plus installeret kun
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 21:24 #17
Du forstår det helt korrect, jeg fik fjernet referencen i tilføj og fjern programmer. Jeg er ved at slette ALT på min computer som hedder noget med msn plus!
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 21:28 #18
Jeg har i øvrigt afinstalleret MSN 7 beta og installeret MSN 6.2 for at have en fejlfri version :)

Det skriver du så i kommentar nummer 2.. hvis de virker korrekt hvilken virker så ikke?:) hvis det var for at eliminere msn plus så er vi vidst godt på vej:) lader til den er færdig
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 21:38 #19
Det har ikke hjulpet
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 21:40 #20
nej men hvilken msn version er det som ikke virker? altså hvor du ikke kan se profil navn men kun email? begge msn versioner?
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 21:43 #21
ja det er jo msn plus der har ændret i lortet!
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 21:44 #22
Kunne jeg ikke fjerne alt der hedder messenger på min computer? Alle filer i registrerings databasen, og derefter installere msn på ny?
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 21:47 #23
rolig wollsen:) Du kan selvfølgelig prøve at afinstallere de andre to også men du må undskylde min forvirring det skyldes som sagt din anden kommentar

Jeg har i øvrigt afinstalleret MSN 7 beta og installeret MSN 6.2 for at have en fejlfri version :)

men det er ved at sætte sig tror jeg;) du mener at msn 7 beta er fuld af fejl.. msn 6.2 er ikke men der virker kontaktlisten ikke som den skal:)
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 21:53 #24
Nej, hvis man omdøber en kontaktpersons navn med msn plus er det som om at msn plus gemmer alle navnene for dine kontaktpersoner, hvis man så lukker eller afinstallerer msn plus kan msn (alle versioner) kun vise deres emails.
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 21:56 #25
ahh okay(har aldrig installeret msn plus pga. diverse advarsler:))
okay hvis du vil installere msn på ny så afinstaller alt først som du havde tænkt dig.. genstart og installer på ny.. men installer i en anden folder en den standard folder den normalt tilbyder.
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 21:58 #26
ok gør jeg lidt senere, skal lige have lave noget mens min bror er her ;)
Jeg vender tilbage :)
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 23:25 #27
hvor er jeg glad nu :)
Så virker det endelig, og jeg holder mit løfte om de 200 points selvom jeg også ydede en indsats :) Men smid et svar og få 200 VELFORTJENTE points :)
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 23:27 #28
Pjew:)! Jeg var sgu lige bange for vi skulle igennem 20 indlæg mere:))
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 23:28 #29
Messenger Plus! 3 og Messenger Discovery er generelt dårligere valg at installere:)