Avatar billede theselfimages Nybegynder
05. februar 2005 - 18:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Online og Offline i Messenger?

Jeg har netop downloadet og oprettet mig med en ny email adresse på Messenger 7.0. Men hvorfor ser jeg hverken mappen "Online" eller "Offline" ?

Kan man selv oprette disse? Og hvis man gør, vil de da fungerer på den måde, at kun ens Online kontakter vises i Messenger, mens de "offline" forbliver skjulte i "offline" mappen?
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 18:13 #1
Er det ikke lettere at lave 2 lister i msn? hvor den liste du vil have ikke kan se dig der blockere du folk... så afhængig om du vil tale med en så fjerner du block fra ham. Ved at blockere en person ser han dig jo som offline.
Avatar billede theselfimages Nybegynder
05. februar 2005 - 18:16 #2
Ej!.. det er ikke særlig smart!

Oprindelig fungerede Messenger jo på den måde jeg beskriver.
Men en "online" og en "offline" mappe
Avatar billede apocalyptica_apo Nybegynder
05. februar 2005 - 18:19 #3
Ved ikke lige helt hvad det hedder på dansk. men under "funktioner" -> "sorter kontakter" -> "online / offline"

Der har du din online / offline...
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 18:20 #4
Det må næsten være det samme.. du kan adde mig og smide mig ind i offline mappen.. så kan vi da hurtigt teste? hehe
Avatar billede apocalyptica_apo Nybegynder
05. februar 2005 - 18:26 #5
Du kan ikke selv lave en offline mappe, som selv holder styr på hvem der er online or not... det er allerede lavet.
Avatar billede theselfimages Nybegynder
05. februar 2005 - 18:49 #6
Super! Det var lige det jeg ledte efter! :-)