Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
28. januar 2005 - 20:23 Der er 11 kommentarer

Faner i det nye 7.0 Messenger

Hey!

Hvordan fjerner man fanerne i det nye MSN?

I det gamle var det jo nemt..

Tak.

/Anders
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2005 - 20:27 #1
Faner?
Hvor?
Hvilke?
Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
28. januar 2005 - 20:28 #2
Fanerne ude i venstre side af din kontaktliste.. du ved:

'MSN Alerts', 'MSN Shopping', 'Eniro'.. alt det reklame lort..
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2005 - 20:31 #3
Det er en Beta - det kan være de kan fjernes i den endelige version.

P.s. msn messenger har ikke noget at gøre med AOL Messenger :)
Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
28. januar 2005 - 20:33 #4
jaja.. et eller andet.. :D skod msn.. smadre det..
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2005 - 20:34 #5
hehe - har ikke nogen problemer her :)

Du kan da bare bruge Trillian i stedet - det virker også.
Avatar billede kodak Mester
08. oktober 2005 - 21:10 #6
Han mener at han gerne vil have fjernet de Fander der i venstre side at MSN messenger vinduet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. oktober 2005 - 21:34 #7
har du set hvor gammelt spørgsmålet er???
Avatar billede kodak Mester
08. oktober 2005 - 22:39 #8
ja men det er stadig ikke aksepteret så kanligeså godt få det færdigt
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. oktober 2005 - 13:07 #9
LOL!
Der er kommet over 68000 nye spørgsmål siden dette + efter 9½ måned efter må problemet enten være løst, eller spørger har helt sikkert vænnet sig til de faner!

+ final "kill" for at stoppe diskussionen:
http://exp.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=hemmingsen69&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Du tror vel ikke selv på at spørgsmålet bliver lukket sådan foreløbig?

:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. oktober 2005 - 13:11 #10
Ufatteligt at folk ikke kan finde ud af følge op på deres spørgsmål...
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. oktober 2005 - 13:13 #11
næh hov...
http://exp.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=kodak&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Der er vist en 10 stykker der burde lukkes og oprettes påny hvis problemet stadig er der... ;)