Avatar billede gruppe5 Nybegynder
26. januar 2005 - 18:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man afgrænse posteringer efter løbenummer?

Jeg vil gerne eksportere den sidste den af tabellen projektposteringer i Navison C5. Jeg vælger Projekt\Tilpasning\Vedligehold\Export\Projektposteringer, og klikker de felter af jeg gerne vil medtage, klikker OK og kommer herefter til sorterings dialogen. Her kan jeg så afgrænse løbenummeret til eksempelvis mellem 200 og 300.

Er der en måde hvorpå jeg kan ekportere alle posteringer med løbenummer større end 200 (>200)????

Håber i kan hjælpe
Avatar billede jasman Nybegynder
26. januar 2005 - 20:25 #1
Kunne du prøve at trykke CTRL+ALT+F6 og sige ja til at vise filter ?
Derefter åbner du filteret og skriver

LøbeNummer > 200

Og så kører du queryen.
Avatar billede gruppe5 Nybegynder
26. januar 2005 - 20:53 #2
Hej (igen) jasman

Når jeg trykker CTRL+ALT+F6, får jeg mulighed for at ændre på kontrollernes størelse. Er det det du tænker på eller...
Hvilket skærmbillede skal jeg se, når CTRL+ALT+F6 skal trykkes???
Avatar billede mariaf Juniormester
26. januar 2005 - 21:01 #3
Ja.
I stedet for 200 og 300 i de to felter, så skriver du bare 200 i det første felt og lader nr 2 stå tomt. Så tager den fra nr 200 og frem.
Avatar billede gruppe5 Nybegynder
26. januar 2005 - 21:22 #4
Super!! Det virkede. Mange tak
Jeg tror jeg har en odbc driver liggende. Ville det ikke være lettere med den, og hvordan indstiller jeg den???
Avatar billede mariaf Juniormester
26. januar 2005 - 21:37 #5
Du skal vælge databasen C5 - husk at få indtastet koderne korrekt. Er det version 3.00, så brug filen c5koder.exe til det.