Avatar billede mortenernst Juniormester
24. januar 2005 - 00:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opstart af messenger med status som offline

Da min kæreste og jeg begge bruger samme computer, men det kun er mig der bruger messenger, er det en stadig kilde til irritation (for min kæreste), at man øjensynligt ikke kan åbne outlook express uden samtidig at åbne messenger med status online... Kan man ikke på en eller anden måde få lov til at indstille messenger, så man kan åbne den (/outlook express) i en tilstand hvor man viser sin status som offline?
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
24. januar 2005 - 00:46 #1
Når du åbner outlook startes Windows Messenger automatisk. Vil anbefale at du slår Windows Messenger til aldrig at starte af sig selv, og i stedet benytter MSN Messenger. Her kan du sige at den skal åbne messenger i opstart, men ikke automatisk logger på. Begge steder klikker du på "Funktioner" ---> "Indstillinger". Under "Generelt" finder du disse indstillinger.
Avatar billede c_k Nybegynder
24. januar 2005 - 02:55 #2
Avatar billede svenne182 Nybegynder
08. februar 2005 - 01:15 #3
Med det nye Messenger BETA kan man selv vælge hvilken status man vil logge ind som - bl.a. "Vis som offline"

Bruger det selv er yderst tilfreds