Avatar billede mesterkongen Nybegynder
17. januar 2005 - 20:25 Der er 2 kommentarer

Ram temperatur

Hej.
Nogen der kender et godt forslag på et program der kan se hvor varme ens ram er. har en Asus P4PE X/TE. Mangler kan
at se hvor varme de er. er blevet bidt af overclocking og det kan være farligt hvis man ikke har det rette rilbehør!
Tak på forhånd!

MVH ..
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2005 - 23:34 #1
Det kan man ikke. Du kan kun finde ud af hvor vamre dine RAM er ved at selv at sætte en føler på. RAM temperaturen er i øvrigt sjældent kritisk.
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
21. januar 2005 - 00:23 #2
Kun hvis du give dine ram 3,4V+, så skal du begynde at tænke på ram temp... Ellers ikke...
Ekstra køling af ram giver meget sjældent flere mhz... Kun længere levetid ved høj Vdimm...
/Thomas