Avatar billede mfamme Nybegynder
16. januar 2005 - 13:51 Der er 23 kommentarer

Club 3D GeForce 6600 - får ikke plads i PCI slot

Hej.

Jeg har købt et Club 3D GeForce 6600 - jeg får ikke sat det ind i PCI slot - det virker som det er for stort: HJÆLP!!!
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 14:23 #1
mmmn er det et club 3d geforce 6600 pci-express du har købt, hvis det er hvilket motherboard er det og det lyder som om ddit motherboard ikke understøtter pci-expreess kort
Avatar billede mfamme Nybegynder
16. januar 2005 - 14:44 #2
Hvad gør jeg så? Kan jeg overhovedet ikke bruge det`? Købt på net og er pakket op :-(
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 14:45 #3
mmmn er det et pci-expresS?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 14:46 #4
hvis ja og dit motherboard ikke understøtter det ja så enten er det at prøve at sende det tilbage i orginal indpakning eller købe nyt mootherboard.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 14:46 #5
hvad gav du får korteT?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 14:46 #6
for*
Avatar billede mfamme Nybegynder
16. januar 2005 - 15:14 #7
1100 kr...
Avatar billede mfamme Nybegynder
16. januar 2005 - 15:14 #8
hvad vil et nyt motherboard koste?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 15:17 #9
mmmn kommer and på hvilket du vil have, hvis du skriver mere om din pc kan jeg bedre hjælpe dig og jeg spørger igen, det er et pci-express kort ikke?
Avatar billede peet49 Nybegynder
16. januar 2005 - 15:19 #10
Er du sikker på, at det ikke er et AGP kort?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 15:22 #11
Sempron det lyder ikke som om det er men derfor vil jeg gerne have svar på om det er et pci-express
Avatar billede mfamme Nybegynder
16. januar 2005 - 15:24 #12
Der står på kortet, at det er et PCI-EXPRESS!

Hvilket kort skulle jeg har købt? - min pc har KUN PCI slot....
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 15:27 #13
jamen så skulle du købe et pci kort :)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 15:27 #14
så havde jeg ret så du har kun 3 valgmuligheder:
1: enten prøve at snakke med firamet / sende det tilbage i orginal indpakning
2: købe et nyt motharboard
3: Sælge grafikkortet
4: beholde det :Å
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. januar 2005 - 17:33 #15
Hvis det er købt hos et internet firma, og det er bestildt på internettet, så har du 14 dages returret.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 18:14 #16
ja men ikke hvis han har åbnet det
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. januar 2005 - 18:19 #17
Det mener jeg er uvedkommende, man har ret til at se produktet inden man køber, men det kan ikke lade sig gøre ved internethandel, derfor har du returret, for at give køberen mulighed for at se produktet.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 18:23 #18
ja men hvis du pakker det ud fra en lukket pakke så mener jeg ikke at det holder men kan være du har ret..
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. januar 2005 - 18:54 #19
Følgende har jeg snippet fra: http://www.flere-penge.dk/Butiksk%C3%B8bReturret.htm

Et butikskøb er en bindende aftale, og der er ingen fortrydelsesret. For køb uden for fast forretningssted fx postordre, internethandel o.l. har De derimod som hovedregel fortrydelsesret.

Butikkens krav ved brug af fortrydelsesretten

Da det er en frivillig sag at tilbyde en fortrydelsesret, kan butikken også stille nogle betingelser for at tage varen tilbage.

Hvis en vare skal leveres tilbage, må De være forberedt på at:

Varen skal være hel og ubeskadiget, og må ikke have været brugt

Kvitteringen skal kunne fremvises

Varen skal leveres tilbage inden rimelig tid

Hvis den erhvervsdrivende stiller andre krav, bør det tydeligt oplyses inden aftalens indgåelse. Den erhvervsdrivende kan fx stille krav om at:

Varen skal tilbageleveres i originalemballagen

Plomberinger o.l. på fx parfume, videofilm og cd'er skal være ubrudte

Varen skal tilbageleveres inden en fastsat frist.

Hvis De tilbagelever varen, fordi der er noget galt med den, kan den erhvervsdrivende ikke stille sådanne krav. Se her om mangler.

Når De handler på postordre, på internettet, på salgsdemonstrationer, home-parties o.l. har De som hovedregel en uges fortrydelsesret.

Så det er 1 uges fortrydelsesret man har, og ikke 14 dage, og der stilles ingen krav til at den ikke må være pakket ud, men blot til at den ikke har været i brug, og det må jo siges, er tilfældet i dette tilfælde.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 19:01 #20
ja det kan du have ret i men igen så kan det være de kræver at posen hvor det lå i  ikke må være åbnet kan de godt kræve .
Avatar billede mfamme Nybegynder
16. januar 2005 - 19:14 #21
Jeg har skrevet til dem - skal give Jer svaret fra dem i næste uge.

TUSIND tak for interessen og hjælpen
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 19:18 #22
ingen årsag og ja ville være ret at få deres svar poster, også hvilket firma det er fra
Avatar billede dragonknight Juniormester
31. januar 2005 - 00:34 #23
Hva'så, hvordan går det her ? ? ?