Avatar billede avedel Nybegynder
14. januar 2005 - 22:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lsass.exe fejl og serveren genstarter igen og igen

Håber nogen kan hjælpe, her er situationen:

Windows 2003 SBS på en Dell.

Når serveren booter og kommer "halvvejs" ind i windows kommer følgende fejl:

lsass.exe
When Trying To Update A Password The Return Status Indicates That The Current Password Is Not Correct

Vinduet står i et par sekunder og så genstarter serveren og kører herefter bare i loop.

Start i Safe Mode giver samme resultant (alle andre startup muligheder er også prøvet)

Windows recovery er ikke lige en mulighed, da installation ikke kan se nogen harddisk når dette forsøges.

Håber der er nogen der kan hjælpe ASAP !!!
Avatar billede holmus Nybegynder
15. januar 2005 - 00:15 #1
Det lyder meget som en virus - prøv at kør en virus killer fra en ekstern diskette.. Husk at du skal have en killer som kan læse en ntsc partition....
Avatar billede bredker Nybegynder
15. januar 2005 - 00:15 #2
http://www.jsiinc.com/SUBM/tip6100/rh6116.htm
har selv haft samme problem med 2000 , men endte med at jeg måtte opgive og smide xp på , desvære
men se om det hjælper på din
Avatar billede bredker Nybegynder
15. januar 2005 - 00:17 #3
kan vist godt smide det som et svar , da der er stor sansynlighed for at det er dette
Avatar billede avedel Nybegynder
15. januar 2005 - 00:24 #4
Tak for forslagene, dem skal jeg prøve med det samme....

Holmus: Kan du anbefale en virus killer? og evt. et link til hvor jeg finder den...
Avatar billede avedel Nybegynder
15. januar 2005 - 02:38 #5
Det er med stor beklagelse at ingen af jeres forslag virkede. Er gået igang med reinstalltion :-(

Så jeg kan ikke rigtig give jer nogle point....sorry
Avatar billede avedel Nybegynder
15. januar 2005 - 02:38 #6
Så jeg lukker den her