Avatar billede codemanager Nybegynder
08. januar 2005 - 21:46 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

cam fryser

Hey

nogle der kan give en grund til hvorfor mit cam har en ide med og fryse når jeg bruger det ovet nettet
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 21:51 #1
I msn: Tools > Audio/Video Tuning Wizard, og så vælg cam'et fra rullemenuen der kommer, når du trykker næste
Avatar billede codemanager Nybegynder
08. januar 2005 - 21:53 #2
prøver det og vender tilbage senere
Avatar billede codemanager Nybegynder
08. januar 2005 - 22:55 #3
hmm det hjælp ikke i længenden
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 22:59 #4
tryk  "Start" og tryk herefter på "Kør"

skriv "dxdiag" og tryk enter.

En vindue vil hoppe frem.. sig ja..

når den er loaded færdig trykker du på "lyd" .

der hvor der står fuld acceleration .. hiv den en tand tilbage og genstart

se om det hjælper
Avatar billede codemanager Nybegynder
09. januar 2005 - 20:33 #5
hmm det virker ikke i længene
Avatar billede kalp Novice
09. januar 2005 - 22:53 #6
prøv istedet med www.eyeballchat.com

eller kør dit msn via. trillian
Avatar billede codemanager Nybegynder
10. januar 2005 - 14:05 #7
det er msn 6.2...
Avatar billede kalp Novice
10. januar 2005 - 14:09 #8
Jeg kan ikke sige så meget mere må jeg indrømme.. har du installeret SP2 kan det være en årsag... kører du msn 6.2 skal den anden person også gøre dette.. og ellers hvis du kører dit msn igennem trillian burde det fungere fint. MSN og webcam.. det har aldrig fungeret optimalt.
Avatar billede codemanager Nybegynder
16. januar 2005 - 22:27 #9
jeg har lagt mærke til at det ikke er cam der går ned men mit trådløs net kan du havde en ide om dett e
Avatar billede kalp Novice
16. januar 2005 - 22:31 #10
når det har noget med ustabilt internet at gøre kan det være virus eller spyware

kør denne scanner
http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

fortæl mig om den finder noget.
Avatar billede codemanager Nybegynder
16. januar 2005 - 23:12 #11
den finder ikk noget
Avatar billede kalp Novice
16. januar 2005 - 23:19 #12
okay.. betyder selvfølgelig ikke den er ren for det, men ligner i hvertfald ikke at det er der problemet ligger.. :/ er lidt blank desværre:(
Avatar billede codemanager Nybegynder
16. januar 2005 - 23:21 #13
hmm, det er trist... har forresten også fået den tjekket igemmen da msn fuckede op
Avatar billede kalp Novice
16. januar 2005 - 23:24 #14
ahh okay så er det sikkert det ikke ligger der problemet:) men du har en wireless forbindelse måske det er problemet
Avatar billede kalp Novice
16. januar 2005 - 23:25 #15
hmm ja eller har du det? blander dig sammen med et andet spørgsmål nu hehe
Avatar billede codemanager Nybegynder
16. januar 2005 - 23:25 #16
ja det er en wireless
Avatar billede codemanager Nybegynder
19. februar 2005 - 10:35 #17
Lukker