Avatar billede kennethbon.dk Nybegynder
07. januar 2005 - 23:41 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

MSN fryser lige efter log på

Jeg har prøvet både med 7.0 og 6.2 - men MSN er begyndt at fryse lige efter den har logget mig på. Jeg kan se, at jeg når at blive logget på - men så kan jeg ikke klikke i MSN-vinduet. Går jeg ud af det og ind i det igen får jeg en Not responding-fejl. RET belastende!

Har prøvet at afinstallere og geninstallere - ved ikke rigtig, hvad jeg skal finde på nu....
Avatar billede kalp Novice
07. januar 2005 - 23:50 #1
Når du geninstallere dit msn fjerner du det så via. kontrolpanel? altså tilføj og fjern programmer? eller geninstallere du bare?
Avatar billede kalp Novice
07. januar 2005 - 23:52 #2
under alle omstændigheder.. her er nogen muligheder du kan prøve

først luk så mange processer og programmer ned som muligt.. prøv at se om det hjalp for det kan være et ramproblem..

ellers sørg for at have IE 6 og SP2 installeret..

og sidst.. prøv at oprette en ny msn bruger med en anden email.. ved ikke om du bruger hotmail nu men prøv med en anden og se om den også gør det med den.
Avatar billede kalp Novice
07. januar 2005 - 23:56 #3
Måske har du fornylig opdateret til sp2? .. hvis alt fejler så download
http://www.download.com/Trillian/3000-2150-10047473.html
og kør dit msn igennem det.
Avatar billede bleze Nybegynder
08. januar 2005 - 00:32 #4
fjern spyware med spybot... fjern antivirus med whatever... geninst windows...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. januar 2005 - 00:39 #5
http://www.eksperten.dk/spm/578390
Du bør/må kun have et spørgsmål omhandlende det samme problem, så bestem dig for hvilket du vil køre videre i og luk det andet.
Avatar billede kennethbon.dk Nybegynder
08. januar 2005 - 09:16 #6
bleze og kalp - svar - så kan I dele pointene. Jeg kører videre i det andet spørgsmål. Geninstallere Windows er kun sidste udvej - RAM har jeg nok af :)
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 11:26 #7
here you go:)
Avatar billede bleze Nybegynder
08. januar 2005 - 11:29 #8
svar tak