Avatar billede peacetrain Nybegynder
06. januar 2005 - 19:34 Der er 2 kommentarer

free zonealarm langsom opstart

jeg har haft sp2 inde og vende efter format. er jeg tilbage xp pro.det tar flere min  inden zone starte , jeg plejer at være på 45-60 sek. sonofonbredbånd v.h. peacetrain
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
06. januar 2005 - 23:27 #1
Ja, det er rigtigt at den kan være lidt længe om at loade. Det skyldes at Zonealarm.exe skal connecte med den "skjulte" service, Vsmon.exe. Det skyldes ofte en mindre konflikt med et andet program. Nogen gange kan en af og geninstallation af Zonalarm hjælpe på problemet
Avatar billede kenzo_bent Nybegynder
12. januar 2005 - 15:51 #2
Nu har jeg ikke SP2 men der er stadig et problem med Free zonealarm, da den ikke starter op automatisk, men hvis jeg trkker på ikonet så kommer der eet sort commando vindue frem som lukker ned hurtig igen, og den kommer oppe til vendstre. har geninstalleret zone, og afinstalleret..

og den siger det samme.. Hjælp