Avatar billede cartesius Nybegynder
05. januar 2005 - 09:28 Der er 3 kommentarer

iPod mini - USA

Jeg er på udkig efter en iPod Mini. Jeg vil gerne købe den via et amerikansk website pga. de billigere priser, men jeg har svært ved at finde et sted, som sender til Europa. Er der nogen, der kan hjælpe mig?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. januar 2005 - 09:36 #1
Husk at hvis du bliver taget i tolden skal du betale moms (25%) af hele beløbet (også forsendelsen) og du skal betale told af varen.

Told og Skat har øget indsatsen!

J;-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. januar 2005 - 09:38 #2
Du kan handle i England (17,5% moms) eller tyskland (16% moms) inden for EU betaler du moms i det land du handler i.
Avatar billede mr-baluba Nybegynder
06. januar 2005 - 11:14 #3
eller også kan du få dem til IKKE at skrive noget om indhold og pris på pakken, og så håbe på at den ikke bliver taget i en stikprøve.