Avatar billede kkd Nybegynder
28. december 2004 - 21:37 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Stort billede med webcam-chat?

Hej...

Findes der ikke et eller andet program, der viser ens webcam billede i større format end f.eks. MSN?

Det kunne være fedt hvis det var et decideret chat-program - altså både med stort billede og med chat-mulighed - men ellers bare et stykke software, der gør at man kan se hinandens webcam, i større billede!

/kkd :oD
Avatar billede varmeskud Praktikant
28. december 2004 - 21:42 #1
skype...

det er også det de siges at det ville gå over til inden for de næste par år
Avatar billede patrion Nybegynder
28. december 2004 - 21:54 #2
Hej
Opløsning er meget lavt ved web.Netop pga.hastighed på nettet.
Tror du vil blive træt af at se på et stort billed bygget af firkanter.
Men bruger du netmeting er billedet lidt større.
Netmeting finder du her.
Start/kør  skriv: conf
Følg vejledningen.
Avatar billede varmeskud Praktikant
28. december 2004 - 22:12 #3
til skype www.skype.dk

Det siges at det er godt. Du kan blandt andet også ringe med det som en hustelefon og alt muligt andet
Avatar billede kkd Nybegynder
28. december 2004 - 22:38 #4
Sidder med en 100 MBit forbindelse - vi bor i Sv, og der rykker det lidt mere end i lille Danmark!!! :) Så hastigheden burde kunne klare en del!!!
Avatar billede kkd Nybegynder
28. december 2004 - 22:43 #5
Og vhordan får man Skype til at virke med webcam?
Avatar billede varmeskud Praktikant
28. december 2004 - 22:52 #6
arh det ved jeg ikke lige. men ved man kan. jeg har detsvære ikek tid lige pt. at sætte mig ind i det og forklare det vider. men sidst jeg prøvede var det nu meget nemt.
Avatar billede varmeskud Praktikant
28. februar 2005 - 20:14 #7
tak for point