Avatar billede karol Nybegynder
26. december 2004 - 19:36 Der er 4 kommentarer

Mit msn

Mit msn er efterhånden begyndt ikke at ville virke. Altså, den vil ikke logge på. Den siger at der er problemer med internetforbindelsen eller tjenesten. Men mit internet virker ellers ganske udmærket, og statusen siger at alt kører som det skal køre. Forstår det ikke. Og når jeg så en meget sjælden gang imellem kommer på, virker hverken mit webcam eller headset. Den siger at den opretter forbindelse og så pludselig står der at jeg har stoppet feks. webcamsamtalen. Uden at jeg har rørt noget!
Please, Help Me!
Avatar billede bredker Nybegynder
26. december 2004 - 19:43 #1
prøv at se om der ikke er noget der blokere i din fierwall
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
26. december 2004 - 20:12 #2
Hvilken version har du ?

Installer evt. 7.0. Beta den er dejlig:

http://messenger.msn.com/Beta/Default.aspx
Avatar billede kalp Novice
26. december 2004 - 21:36 #3
Det kan godt lyde som spyware
Avatar billede kalp Novice
04. januar 2005 - 01:16 #4
I msn: Tools > Audio/Video Tuning Wizard, og så vælg cam'et fra rullemenuen der kommer, når du trykker næste :)

hvis du ellers har fået svar nok så husk at lukke spørgsmålet