Avatar billede nchygebjerg Nybegynder
23. december 2004 - 10:24 Der er 7 kommentarer

Genopretning af harddisk

Jeg har en af disse harddiskskuffer, og i dag skulle jeg skifte. Jeg lukkede ned og skiftede. Det viste sig dog, at det kun var skærmen, som var slukket, hvordan det ellers kunne ske. Så disken blev skiftet ud, selvom maskinen kørte. Da jeg skulle se efter på den, var der kun 886 mapper på hver 2.623 KB som hedder f.eks:  ¨(,  ý( og lignende. Når jeg ser under egenskaber ved den godt, at der er godt 36 GB, så det er vel kun henvisningerne til filerne, som er ødelagt. Findes der et godt program, som kan genskabe filerne uden alt for meget ballade?
Jeg håber, at en kan hjælpe.
Avatar billede patrion Nybegynder
23. december 2004 - 10:42 #1
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. december 2004 - 11:02 #2
Har du prøvet, at køre en chkdsk/scandisk på drevet?
Avatar billede nchygebjerg Nybegynder
23. december 2004 - 14:21 #3
Hej
Jeg har prøvet chkdsk. Efter en masse biblyde og ting der susede forbi, er der nu kun 2 filer tilbage, som begge hedder (firkant) på godt ½ GB.
R-undelete kan finde drevet og under Root finde alle de mange filer, men prøver jeg Recover, kommer der en tom mappe ud af det
Avatar billede patrion Nybegynder
23. december 2004 - 14:45 #4
Hmm ok.
Er lidt usikkker .Lad os se om andre har noget.
Måske sempron kan hitte på noget.
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. december 2004 - 14:48 #5
GetDataBack er et udmærket program.
Avatar billede zero-cool14 Nybegynder
23. december 2004 - 14:54 #6
hvis du har win xp... skal du bare ned i start - alle programmer/programmer - tilbehør - systemværktøjer og klik på systemgendannelse
Avatar billede nchygebjerg Nybegynder
23. december 2004 - 15:01 #7
Det kunne sikkert være en god ide, men da det jo er en harddisk, som kan fjernes, siger XP hver gang, at netop dette drev ikke kan genoprettes, da det har været fjernet - også på dage, hvor jeg er sikker på, at det har været sat til. Pokkers