Avatar billede t-m-s Nybegynder
16. december 2004 - 21:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webcam viser sort skærm i MSN?

Hej.
Mit webcam fungere fint, bare ikke i msn samtaler, der er bare sort skærm?

I guiden inde i msn til valg af webcam, virker det fint og også i andre programmer, men bare ikke i msn samtaler?

Har winxp og ingen firewall. Kun den der sidder i routeren, er der en speciel port der skal åbnes, i dét tilfælde, hvad for en?
Avatar billede rahzel Nybegynder
16. december 2004 - 21:53 #1
Jeps jeg havde samme problem med mit cam. Jeg har fixet det nu. Det kræver du henter et program jeg har smidt op på min server. www.quarp.dk/webcamfil.exe held og lykke med det. Håber det virker.
Avatar billede t-m-s Nybegynder
16. december 2004 - 21:55 #2
"creative webcam drivers installtation" Har ikke et creative webcam :)

Næsten sikker på at det er en port, bare hvilken :)
Avatar billede rahzel Nybegynder
16. december 2004 - 21:57 #3
Okay, sorry. Der var ellers en del som har haft det problem med disse creative webcams. Sorry.
Avatar billede t-m-s Nybegynder
16. december 2004 - 23:36 #4
har afinstalleret og installer messenger, uden held, har så afinstalleret og intalleret msn 7 beta, og den siger at camet ikke er tilsluttet til pc'en, dvs at msn ikke kan finde msn.

Nogen der har en idé til hvad det så kan være?
Avatar billede webgon Nybegynder
19. december 2004 - 14:57 #5
Prøv at gå ind i indstillinger for overførsel af lyd og billeder, og se alt alt er opsat korrekt. Især navn på webcam source er vigtig. Har selv haft et problem med, at msn som standard hentede billedet fra mit grafikkort =)
Avatar billede t-m-s Nybegynder
19. januar 2005 - 15:41 #6
Det man skulle var at gå ind i endhedshåndtering, fjerne webcam derfra og installere det igen