Avatar billede ameq Nybegynder
13. december 2004 - 14:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til config. af isa

Hej.
Jeg har lige fået sat en isa serve op på mit arbejde, og den kører ikke så godt igen.

Så jeg leder efter en guide til at åben port ud af til og hvordan man så en exchange web access til at virke hvis man har sådan en ude i byen.
Problemmet med portene er at jeg skal havde lov til at lave remote desktop ud af til.
Problemmer med web mailen er at når jeg går igemmen isaen skal jeg skrive et brugernavn/kodeord (det er også fint nok) men når jeg så logger ind på web mailen skal jeg skrive mit ejet også kommer problemmer jeg må slet slet ikke kom ind og læse min mail.
Hvordan løser man lige det?
Avatar billede toontech Nybegynder
02. februar 2005 - 00:04 #1
http://www.kriminalite.dk har udgivet en dansk guide
Linket er fjernet men det findes sikkert på siden
Avatar billede ameq Nybegynder
03. februar 2005 - 22:41 #2
takker vil kigge på det =)
Avatar billede ameq Nybegynder
01. april 2005 - 16:28 #3
kommer du med at svar?
Avatar billede ameq Nybegynder
14. juni 2005 - 08:45 #4
svar