Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
02. december 2004 - 09:58 Der er 1 løsning

Webmessenger porte og servere til gaim?

Hej derude!

Jeg bruger programmet Gaim (http://gaim.sf.net) istedet for MSN messenger, hvor man selv kan skrive hvilken port og server den skal logge på. Altså er MSN serveren messenger.hotmail.com og porten 1683.

På min skole har de så, som så mange andre steder, lige fået lukket for at vi kan bruge MSN, men vi kan stadig bruge Webmessengeren. Den synes jeg så der stinker, og jeg den understøtter heller ikke min browser (www.Opera.com). Så tænkte jeg på om i vidste om det kunne lade sig gøre at bruge webmessengerens port og server i gaim?
Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
23. januar 2005 - 01:35 #1
yes...