Avatar billede rosendal2 Nybegynder
30. november 2004 - 20:56 Der er 3 kommentarer

Hvilken laserprinter skal jeg købe ?

Hej

Jeg skal bruge en god driftsikker laserprinter - ikke farve -  (vil betale op til et par tusind eller lidt mere) den skal endvidere ikke være for dyr i drift  -  Er der nogen der har en god ide ?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
01. december 2004 - 00:12 #1
jep. køb brother. jeg holdt mig mest til hp før, men god service og lav driftsomkostninger fra brother har ændret det :-)
Avatar billede thecrow Nybegynder
06. december 2004 - 11:59 #2
Jeg har selv en jp laserjet 1012....printer fint....er lille og ret billig fåes til under 2000 kr....kan kun anbefales
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. december 2004 - 10:00 #3
Min favorit - hvilket du også kan se i andre spørgsmål; http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=90866

ren 1200dpi, rimeligt med RAM, fair papirbakkestørrelse, og toner og fototromle adskildt, hvilket på sigt burde give en pæn driftøkonomi... - og eventuelt gøre det nemmere at bruge kopi/refilltoner.

Og så er første side ude hurtigt - og de følgende sider kommer i et passende hurtigt tempo...