Avatar billede pfj1 Nybegynder
29. november 2004 - 11:55 Der er 1 kommentar

Processer kører konstant.

Hvad er årsagen til at processeren kører konstant. Det er en XP system, jeg får at vide der er pladsmangel, når jeg starter er der 550MB fri plads, med efter kort tid går maskinen igang med at bruge den frie plads, som efter ca. en time er nede på ca. 100 MB.Er der kommet et selvudpakkende program ind som vil ødelægge alt. Maskinen bliver utrolig langsom til at svarer.
Egenskaber for C drevet er 4.87 GB i kapacitet, Anvendt plads er 432 og ledig plads er 558.
Avatar billede overchord Nybegynder
29. november 2004 - 12:07 #1
558 mb ledig plads er lige i underkanten idet den plads temmeligt sikkert aedes af din swap-fil. Dvs windows sminder ting som ikke holdes i hukommelsen paa din hdd. Et alternativ er at gaa ind og skrue ned for maengden af plads windows bruger, men du kan faa problemer med at du ikke har nok tilgaengelig hukommelse saa.