Avatar billede baloose Nybegynder
29. november 2004 - 09:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Andre skriver som mig

Da jeg loggede på msn messender idag var der en der pludselig skrev til mig hvor efter "jeg" angiveligt svarede, problemet er bare at jeg ikke gjorde noget som helst, senere skete det samme men med en anden person. er der nogen der ved hvad det skyldes?
Avatar billede venturer Nybegynder
29. november 2004 - 09:26 #1
Det kan være du tidligere har været logget på på en anden maskine hvor du har sat den tila t huske dit password. En anden kan så komme til at logge på som dig.

Jeg vil råde dig til at med det samme at skifte dit MSN password.
Avatar billede baloose Nybegynder
29. november 2004 - 09:30 #2
Det kommer op som en almindelig samtale i messenger, jeg kan se hvad der bliver skrevet. Den samme bruger kan ikke være logget på 2 steder samtidigt!
Avatar billede fcs Novice
29. november 2004 - 09:31 #3
Jeg tror du er blevet udsat for det som også er tilfældet i http://www.eksperten.dk/spm/565844
Avatar billede zliber Nybegynder
29. november 2004 - 09:44 #4
Hvis baloose har været logget på et andet sted og sat den til at huske sit password, så er det rigtigt at andre kan logge på hans bruger.
Men det er som baloose siger ikke muligt at være logget på to steder samtidigt, derfor ville den der FØRST er logget på, blive smidt af med meddelsen der ligner: "Du er blevet logget af, da du blev logget på et andet sted..."

Den mulighed jeg kan se, er at der er installeret en form for autosvar. Hvordan det så er sket ved jeg ikke...

Men kan du ikke uddybe lidt hvad det er den svarer baloose?
Man kan måske udfra teksten se hvad det er der svarer...
Avatar billede baloose Nybegynder
29. november 2004 - 09:47 #5
tak
Avatar billede baloose Nybegynder
29. november 2004 - 09:49 #6
fcs smidder du ikke et svar?
Avatar billede fcs Novice
29. november 2004 - 09:51 #7
Sure ;o)
Avatar billede fcs Novice
29. november 2004 - 09:53 #8
Takker for point ;o)