Avatar billede baast Nybegynder
28. november 2004 - 13:34 Der er 6 kommentarer

MSN hack

jeg skal be om lidt hjælp her.. jeg er blevet hacket på msn.. af en som overtog mine samtaler. jeg er ikk på LAN .. og jeg vil nu finde en ip log så jeg kan finde ud af hvem der har været inde i min com..

jeg har forstået lidt hvordan han har hacket den... og jeg har fået afvide at det sku være en på min msn liste for at han ku lave den hack !!
´
kan i hjælpe ? jeg sku gerne ikk ha det sker igen :s
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
28. november 2004 - 13:58 #1
Desværre for dig, så er du blevet narret.
Vedkommende du snakkede med har installeret et ekstra modul, så han kan skrive somom det var dig.
Dette er ret træls, og håber at MSN snart for fixet det..
Jeg har selv det module liggende, men har ikke tænkte mig at bruge det..

Der er ikke andet for at vente
Avatar billede baast Nybegynder
28. november 2004 - 14:32 #2
hva hedder det modul ?
jeg skal finde ud af hvem det er på min liste som laver det crap mod mig.. og for det skal jeg finde hans ip.. men jeg ved ikk hvordan jeg hiver den frem eller hvordan jeg ungår han gør det igen
Avatar billede funguy Nybegynder
28. november 2004 - 14:37 #3
Vil det sige at denne person, med dette ekstra modul, kan skrive til folk på ens kontaktliste?
Har nemlig også været udsat for sådan en sjover! :S
Avatar billede baast Nybegynder
28. november 2004 - 14:40 #4
han overtog fuldstændig samtalen i mit vindue.. alt hva han sendte kom op med mit nick.. og for min veninde så det ud som om jeg havde skrevet det
Avatar billede nopsen Ekspert
28. november 2004 - 20:02 #5
ja programmet hedder messenger discovery og kan downloades her:
www.messengerdiscovery.com
det er kun muligt at skrive i den andens navn man skriver med, man kan altså kun lave sjov med det, det er ikke et hacker program.
Avatar billede nopsen Ekspert
10. januar 2005 - 03:30 #6
lukketid?