Avatar billede euka-menthol Nybegynder
15. november 2004 - 11:29 Der er 3 kommentarer

Ændre Pass?

Hej nogen der ved, om man kan ændre sit pass til msn messenger? Hvis ja, hvordan man gør!
Avatar billede lazenby Nybegynder
15. november 2004 - 12:21 #1
Jeg vil påstå, at man kan gøre det her: http://support.msn.com/pplogin.aspx?ru=changepassword

- lazenby
Avatar billede mikze Nybegynder
16. november 2004 - 18:07 #2
Hvis du syntes det er for svært, så gør:

LOg ind på hotmail.com med fx ASPDIJASD@hotmail.com og ASDIUA som kode.. Altså sådan det er forkert brugernavn og adgangskode.. Så kan du derefter klikke på GLEMT KODE eller NULSTIL KODE eller sådan noget, så følger du guiden og opretter også en ny kode der :)
Avatar billede lazenby Nybegynder
16. november 2004 - 19:02 #3
For svært?! Det bliver da ikke nemmere; man skal jo bare logge ind og skrive sin nye adgangskode?