Avatar billede leif Seniormester
05. november 2004 - 00:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Point Regnskab

Hej,

Er det bare mig eller kan Pointregnskab godt være lidt misvisende ?

Lad os sige jeg har oprettet et spørgsmål og har lukket det igen pga. af manglende respons eller andet. Så vil spørgsmålet både optræde som brugte point og som tjente point !

Det er efter min mening misvisende !

Kunne man ikke lave så point givet af en selv blev regnet ud af regnskabet ? Mere for at se det reele tal !

mvh.
Leif
Avatar billede krogsager Nybegynder
05. november 2004 - 02:02 #1
-og på den måde kan man, ved at være lidt kreativ, opnå et pro-medlemskab!!!
Avatar billede roenving Novice
05. november 2004 - 02:26 #2
-- det kræver, såvidt jeg har forstået det, en ulovligt dobbeltbruger ...
Avatar billede krogsager Nybegynder
05. november 2004 - 02:38 #3
---Hvis jeg ser på mit pointregnskab, så har jeg "tjent" de point, som jeg har fået ved at lukke egne spørgsmål. (Som f. eks. ikke var besvaret). Dvs. at jeg ved at åbne og lukke spørgsmål, kan optjene et pro-medlemskab, uden at være "dobbelbruger".
Ret mig, hvis jeg tager fejl.
Avatar billede roenving Novice
05. november 2004 - 02:41 #4
Men prøv at checke med det point-regnskab, som ligger til grund for pro-tildelingerne: http://www.eksperten.dk/pointstat.phtml?catid=0&date_year=2004&date_month=11&date_day=0
Avatar billede krogsager Nybegynder
05. november 2004 - 02:50 #5
OK, forhåbentlig har du ret (har lige lukket et af mine spørgsmål, og kan IKKE se at det optræder i ovenstående link)

Godt!
Avatar billede krogsager Nybegynder
05. november 2004 - 13:43 #6
roenving, jeg tror desværre du tager fejl. I går lukkede jeg et spørgsmål hvor der ikke var nogen svar, og efter opdateringen i nat, ligger jeg (p.t.) som nr. 363 med mine 50 point (ved at følge dit link), som jeg har "tjent" ved at lukke mit eget spørgsmål.
Så, man kan altså relativt enkelt arbejde sig op til et pro-m.

Det er ikke så godt............. :((
Avatar billede leif Seniormester
27. november 2004 - 17:56 #7
Lukker og slukker.