Avatar billede ennos Nybegynder
03. november 2004 - 12:09 Der er 1 løsning

Firewall med forfølgelsesvanvid.

Halløj,

jeg er for ganske nyligt begyndt at have problemer med min Northon Firewall, der mildest talt har fået forfølgelsesvanvid.

Uden at jeg har foretaget nogle ændringer i indstillingerne i programmet, er det begyndt at gå ind og spærre for adgang til en række programmer og funktioner - herunder logon på MS Messenger, indlogning på Netbank og senest også adgang til Windows Update.

Jeg ved, at det er firewall'en, der spærrer for adgangen, eftersom det hele fungerer fint, når jeg disabler den. Jeg har givet både MSN, Explorer og Jave Runtime Environment (bruger det i forbindelse med min netbank) fuld adgang til nettet under 'Internet Access Control' i Northon.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
03. november 2004 - 12:22 #1
Prøv at finde det sted i Norton, hvor du får den til at vise alle alarmer, og giv så de forskellige programmer permanent tilladelse, efterhånden som den spørger. Hvis det ikke virker, så prøv en geninstallation