Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:15 Der er 32 kommentarer og
2 løsninger

Søger priser på sonyericsson T610

Jeg har fået nyt job og er derfor nødt til at anskaffe mig ny mobil, derfor vil jeg gerne undersøge hvor man kan få den billigst.

Det drejer sig om en Sonyericsson T610
Hvis abonnement er på fra start skal det være med enten TDC eller sonofon.

På forhånd tak.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:21 #2
bare generelt mobilpriser er den bedste side til at finde det :)

nok også den eneste
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:23 #3
Tak, rigtig godt

Hvad med nogle butikker man kan købe den i?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:36 #5
JEg kunne godt tænke mig den med sonofon debillos, kan nogen finde det, altså i butikker? Eller kan man kun over net?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:37 #6
det er den eneste side du helt reelt har mulighed for at tjekke priser, ellers skal du selv rende rundt i din by og omegn for at samle informationer sammen
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:40 #7
Ok, net er vel også det billigste?

Kan man stole på fx. netget.dk?

Hvor lang leveringstid er der?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:41 #8
..... og forstår jeg det rigtigt, det koster 134 kr. + 99 kr. i oprettelse, for at købe den her: http://netget.dk/product.asp?product=459&page=3&lang=ma&affiliate=16 ?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:41 #9
ja den har du ikke helt misforstået.. ellers er det kun 134 hvor oprettelsen er inkluderet
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:42 #10
godt, hvad med det jeg skrev før det?  Se > 31/10-2004 18:40:16
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:45 #11
Øh og hvordAn fungerer det?

Skal jeg bare bestille telefonen, og så får jeg den med abonnement og det hele klar til brug? eller får jeg telefonen der? og så skal jeg selv bestille abonnement?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:46 #12
Mange steder skal man sende kopi af billede id sammen med underskrevet kontrakt
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:47 #13
net get kan du sagtens stole på.. har købt min telefon der, og det er nemt og hurtig.. du printer en fuldmagt ud, underskriver og faxer den, så sender de telefonen hurtigst muligt..

du får den med simkort, som du bare skal sætte i og så ksulle det virke
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:48 #14
det er fordi butikker skal se id, men i mit tilfælde var det nok med et dkort, da jeg ikke har sygesikring, så der er nogen steder, der bøjer de reglerne
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:50 #15
Så en sidste ting ang. debillos.

Der står:
Gælder fra 30/8, når dit abonnement er tilmeldt BetalingsService og SONOFON har registreret dette. Alternativt er abonnementet 29 kr. pr. måned. Gælder ikke for produktet Debillos Erhverv.

Hvad skal det betyde?

Skal jeg selv tilmelde mig betalingservice? hvornår=?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:52 #16
jeg blev tilmeldt det automatisk inde ved netget..
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:54 #17
Ok mange tak

Smid I bare et svar
Avatar billede hmortensen Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:57 #18
Ok.
Held og lykke med købet
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:59 #19
hehe, et skulle vist være et svar :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:59 #20
ja held og lykke med det, men NetGet kan anbefales, mener også det er en af de første butikker der sælger telefoner der har fået e-mærket. hvis jeg ikke husker helt forkert
Avatar billede hmortensen Nybegynder
31. oktober 2004 - 19:00 #21
Ja, du bør gå efter en net-butik med e-mærke
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. oktober 2004 - 19:27 #22
Hvad betyder det e mærke?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
31. oktober 2004 - 19:35 #23
noget med hvor god kvalitet, service og hemligholdelse af oplysninger plus en hel del andet, som de yder.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
31. oktober 2004 - 19:35 #24
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. oktober 2004 - 19:38 #25
Ok takker :)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
31. oktober 2004 - 19:41 #26
Med e-mærket har du rettighederne på din side.
Ellers kan et firma, stort set ta røven på dig, uden du kan gøre noget ved det.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. oktober 2004 - 20:04 #27
Vil Sonofon debillos ikke være den billigste løsning til en der ikke sender mange smser, og næsten slet ikke taler i telefonen.?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
31. oktober 2004 - 20:14 #28
ja ellers telmore... 0 kr i abbo, 20 øre pr sms og 80 øre i minuttet
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. oktober 2004 - 20:15 #29
No thanks, holder mig til TDC eller sonofon, men tdc er noget dyere ;)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
31. oktober 2004 - 20:17 #30
ok men telmore skulle være bedre end de tidligere har været
Avatar billede hmortensen Nybegynder
31. oktober 2004 - 20:18 #31
Ikke for sjovt at telmore fik e-handels prisen 2004
Avatar billede amews_aj Nybegynder
31. oktober 2004 - 20:20 #32
Nej ok, men vil gerne holde mig til de store og dem jeg kender bedst :) Man tak for tilbuddet
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
31. oktober 2004 - 20:21 #33
var så lidt
Avatar billede hmortensen Nybegynder
31. oktober 2004 - 20:22 #34
Mener at TDC opkøbte Telmore for et års tid siden